Cutequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
we hebben het simpel ghouden en zijn naar een thai geweest. wel erg lekker![]()
Konden buiten onder de luifel zitten wat ook nodig was want het zeikt van de regen hier
Wel gelachen. Zat daar een brutaal musje en die kwam telkens dichter bij. op het laatst zat ie gewoon op de rand van mijn bord mee te eten en stoorde zich totaal niet aan ons.
Rustig ik heb zo'n knopje nog nietquote:
das waarquote:
Deze was echt zo brutaal, hij hupte van mijn bord naar die van mijn vriend en keek ons af en toe aan als we een slok namen zo van waar is mijn bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cuteje at toch geen pittige curry ofzo he
![]()
Ik heb een keer een mus gehad die aan mijn brood begon te knagen toen ik op een bankje zat buiten. Ik was aan het praten en had mijn brood in mijn hand. Zat daar ineens een gevederde vriend mee te lunchen
quote:
een poes die leif is voor vogelsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cuteje at toch geen pittige curry ofzo he
![]()
Ik heb een keer een mus gehad die aan mijn brood begon te knagen toen ik op een bankje zat buiten. Ik was aan het praten en had mijn brood in mijn hand. Zat daar ineens een gevederde vriend mee te lunchen
Waar heb je zin in ?quote:
Hij zal het wel gewend zijn eigenlijk. Vast niet de eerste keer dat hij daar uit eten gingquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
Deze was echt zo brutaal, hij hupte van mijn bord naar die van mijn vriend en keek ons af en toe aan als we een slok namen zo van waar is mijn bier![]()
En ja het was nog enigzins scherp ook
ik reageer gewoon op reacties op mij dus ik werd gespamedquote:
zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik reageer gewoon op reacties op mij dus ik werd gespamed
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zal het wel gewend zijn eigenlijk. Vast niet de eerste keer dat hij daar uit eten ging
hahaha wat liefquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Op een gegeven moment ging die naar de mensen naast ons. (onze borden waren leeg) probeerden ze hem weg te jagen, maar daar was die niet van onder de indruk, en zij was bang voor vogels kreeg ik de indruk
hehe, zelfde als die vogels in de stad (die duiven enzo)quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Op een gegeven moment ging die naar de mensen naast ons. (onze borden waren leeg) probeerden ze hem weg te jagen, maar daar was die niet van onder de indruk, en zij was bang voor vogels kreeg ik de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |