Voor inspiratie: http://www.419eater.com/quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef Inlognaam het volgende:
Wel leuk om zo'n betaalbewijsje van het net te plukken en te fotoshoppen om die knakker voor lul te laten staan.
De auto heeft dus inderdaad een Nederlands kenteken, dus dan zou hij ook de kentekenbewijzen moeten hebben. Als ik met de juiste bewijzen naar het postkantoor ga (weet even niet welke, dacht deel I) kan ik em zo op mn eigen naam zetten. Daarom wordt het ook altijd sterk aangeraden om het desbetreffende deel thuis op te bergen en niet in je auto... Kwaadwillenden kunnen dan je auto onteigenen ;-) Brengt me op het leuke idee om te vragen of hij zn deel I even wil scannen en sturen, als ik zonder scanner het bewijsje van WU moet sturen, dan kan hij dat ook..quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:46 schreef groggy het volgende:
hoe wil het Nederlandse kenteken op jouw naam zetten in Engeland?
En als je je auto incl. alle kentekenbewijzen meegeeft aan de koper, ben je ook dom bezig. Dan moet je maar afwachten of de koper daadwerkelijk het vrijwaringsbewijs gaat regelen, of gewoon geflitst wordt op jouw naam.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef BATTAL het volgende:
[..]
De auto heeft dus inderdaad een Nederlands kenteken, dus dan zou hij ook de kentekenbewijzen moeten hebben. Als ik met de juiste bewijzen naar het postkantoor ga (weet even niet welke, dacht deel I) kan ik em zo op mn eigen naam zetten. Daarom wordt het ook altijd sterk aangeraden om het desbetreffende deel thuis op te bergen en niet in je auto... Kwaadwillenden kunnen dan je auto onteigenen ;-) Brengt me op het leuke idee om te vragen of hij zn deel I even wil scannen en sturen, als ik zonder scanner het bewijsje van WU moet sturen, dan kan hij dat ook..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |