staan?quote:Powerfull hybrid
Die krengen zijn inmiddels illegaal, maar goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
Hier op de markt staat een kraampje waar ze vanalles verkopen en doen, ze vullen inktpatronen, verkopen batterijen en ze hebben ook R4 kaarten (voor de Nintendo DS). Die kosten 20 euro, met gratis instelatie
De witte prins op het knappe paard!quote:Op maandag 13 september 2010 10:46 schreef Felixa het volgende:
Gisteren op tv bij de Belg hoorde ik een dame zeggen: "De witte prins op het paard."![]()
Het kwartje viel pas toen ik het plaatje achter de tekst zag, dacht eerst dat het een of andere graveertechniek wasquote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
1 van de pareltjes van de afgelopen tijd (categorie donutsen)
[ afbeelding ]
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Op de bon is het nog steeds een blauwe cordon he
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
In Windows XP zit ook een mooie bij het wijzigen van een wachtwoord voor een gebruikersaccount: "Wactwoord wijzigen" Na alle updates en service packs zit deze er nog steeds in
Wat slecht!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Oud nieuws dus![]()
Het is dan ook de eerste keer dat ik mijn wachtwoord wijzig
Sorry, ben geen luie kutflikker. Niet doorhebben dat je de lapo hebt kan ook nog. Sterker nog, ik kom er nu pas achterquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:59 schreef Bart het volgende:
Markeerstift, luie kutflikker, durf gewoon een nieuw topic te openen als je de lapo hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |