Ik beloof mezelf bij dezen dat ik stop als ik bij de 50 ben. Uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet. het gaat op een gegeven moment ook vooral om het verzamelen.
Er zijn Amerikaanse blogsters met over de 3000 lakjes
Kijk maar eens:
http://www.vampyvarnish.c(...)ish-stash-july-2010/
Ah, dat zei ik in December ook...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik beloof mezelf bij dezen dat ik stop als ik bij de 50 ben. Uiterlijk.
lollerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Wij kerels verliezen nu dus serieus van glazen potjes met chemisch spul dat je op je nagels smeert?
Glazen potjes met chemisch spul verlaten je niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Wij kerels verliezen nu dus serieus van glazen potjes met chemisch spul dat je op je nagels smeert?
quote:
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Daar doe ik niet aan, klotedingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel erger
NOOITquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel erger
+ puntje voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, klotedingen.
van jou wist ik dat al gelukkigquote:
*knoopt gulp weer los*quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
heren, ik ga van slapenstein!
She's all yours again
vlucht!quote:
niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef r8ality het volgende:
Hebben we een vrouw erbij, is het weer geen 18.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Zo zie je maar weer. Er wordt om mij gevraagd terwijl ik er niet eens ben. Is die zaagtafel mooi zijn geld waard. Charmes zijn overrated. Vrouwen willen kerels met zaagtafels om lakbakken te maken.
Ja, Artic L.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet?
of bedoel je dat ze te oud is voor je?
Ik doe geen zwakbegaafden...heb je weer gelukquote:
Zou dat ook werken met Lego?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Zo zie je maar weer. Er wordt om mij gevraagd terwijl ik er niet eens ben. Is die zaagtafel mooi zijn geld waard. Charmes zijn overrated. Vrouwen willen kerels met zaagtafels om lakbakken te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |