Ik kan nog steeds niet geloven dat ze hier nu lekker veilig bij ons van haar brokjes aan het smikkelen is.. ik dacht echt, die zie ik nooit meer terug...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Chanty het volgende:
Pfffff ik moet er niet aan denken, wat een nachtmerrie! Gelukkig heb je haar snel terug gevonden en is er niks gebeurd verder
Ik zat ook al op zooplus naar draagtassen te kijken, specifiek de stoffen variaties omdat ik dit écht niet nog een keer wil zien gebeuren.. Maar met de stoffen variant ben ik wat bang dat ze het gaas kapot krabben ofzo, ik weet niet hoe stevig dat spul is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Als ik je een reismandtip mag geven:
http://www.zooplus.nl/sho(...)s/stofbenches/190327
[ afbeelding ]
Ik heb deze zelf (in maat L voor de twee meiden) en het is een heel praktische mand. Sowieso is hij van stof, dus ook al zou je ermee over de weg stuiteren, dan is de kans klein dat de mand kapot gaat en de kat eruit kan glippen. Daarbij is hij door de ritsen gemakkelijker te gebruiken, want je hebt de katten er veel sneller in!
Zooplus heeft ook mooie draagtassen:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/draagtassen
(bij de honden is het aanbod veel groter dan bij de katten)
Deze vind ik daarvan ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Zal het doorgeven!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Sterkte voor je vriend en fijn dat ze er niks aan over heeft gehouden
Heel stevig, er zal echt een mes of schaar aan te pas moeten komen om dat gaas kapot te krijgen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Hitomi het volgende:
Ik zat ook al op zooplus naar draagtassen te kijken, specifiek de stoffen variaties omdat ik dit écht niet nog een keer wil zien gebeuren.. Maar met de stoffen variant ben ik wat bang dat ze het gaas kapot krabben ofzo, ik weet niet hoe stevig dat spul is?
In ieder geval fijn dat alles goed is gegaan en dat ze nergens last van heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef Hitomi het volgende:
We hadden haar toen echt met geluk terug inderdaad. Ze heeft even anderhalf weekje rust kunnen houden terwijl we o.a. wachtten op een nieuwe reismand enzo. Ze vond het echt niet leuk om weer mee te gaan, maar gelukkig hadden we dit keer een chauffeur met autoDus er kon eigenlijk bijna niets meer misgaan!
We hebben haar achtergelaten voor sterilisatie om 8:30 en om 11:00 konden we haar weer ophalen. Helemaal slaap/narcose-dronken natuurlijkWe hebben haar sowieso uit laten sukkelen in de bench, maar ze kon daar haar draai niet vinden om lekker te tukken, dus hebben we haar onder toezicht een beetje rond laten snuffelen in huis. Toen bleef ze ook nog een beetje zoeken naar een plekje, dus werd het de ene keer in de vensterbank in het zonnetje, de andere keer op de leuning van de bank, en daarna weer lekker gestrekt tegen de baas aan.
Nu race't ze het huis alweer door, en ik vermoed dat haar hormoontjes nog niet zijn uitgewerktZe gedraagt zich nog steeds krolsig, maar gelukkig niet irritant krols!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |