abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93902952
Wat een geluk dat het zo goed is afgelopen, je moet er niet aan denken wat allemaal had kunnen gebeuren.
En wat fijn dat DeeDee alweer doet of er niets gebeurt is. O+
Met vriend ook alles oke na de val?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_93903716
Ze had de weg weer op kunnen schieten en geraakt kunnen worden door een auto of zo.. ik had al zoiets van, ik ga hier niet weg voor ik haar gevonden heb, ook al zit ik hier vannacht nog. Zij is geen buitenkat, dus ze kent geen bomen, struiken, auto's, fietsen en de geluiden eromheen.

Vriendlief is bij de dierenarts behandeld :+ Hij had zijn arm openliggen van de val, dat is daar ontsmet en al, thuis heb ik er een gaasje met verband omheen gewikkeld.

DeeDee en Dexter liggen nu op/naast/over/onder/om elkaar heen in hun mandje in de krabpaal, lekker even te maffen. Vriendlief was kapot, die ligt ook te maffen. En ik probeer m'n ogen open te houden haha.
pi_93914476
Jeeeuuumig wat een avontuur, ik schrok me rot van het kapotte mandje! Wat een geluk dat het met een sisser is afgelopen en DeeDee veilig en wel terug thuis is. Het is zo'n verschrikkelijk moooi meisje, ik kan me de immense paniek goed voorstellen. En een dikke pluim voor de dierenarts, wat een betrokkenheid! Pffft.... Hoop dat je snel een veilige nieuwe afspraak kunt maken voor haar!
I had a signature once. It was awful.
pi_93915297
Voordat ik de veilige nieuwe afspraak maak heb ik een kattenmandje nodig :P Ik ga even op zooplus rondkijken denk ik. Misschien een variant die je op de rug kan nemen oid.

Straks gaan we onze fietsen ophalen, waarschijnlijk nemen we direct Dexter mee dat ie ook een chip z'n mik in kan krijgen (en dan kunnen we het metalen mandje terugbrengen, ook al is dat dexter zn nieuwe favoriete plek geworden in huis..)

Dan pakken we wel een doos oid waar we hem in mee terug kunnen nemen. De fietsen gaan bij schoonmams op de fietsendrager namelijk, dus dat kan wel in een auto :Y
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 18:19:15 #180
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_93915356
dieren :')
:')
pi_93915913
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dieren :')
Als dieren je niks boeien, reageer dan niet in F&F denk ik dan?
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:31:25 #182
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93927455
Pfffff ik moet er niet aan denken, wat een nachtmerrie! Gelukkig heb je haar snel terug gevonden en is er niks gebeurd verder :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93931768
Als ik je een reismandtip mag geven:

http://www.zooplus.nl/sho(...)s/stofbenches/190327

Ik heb deze zelf (in maat L voor de twee meiden) en het is een heel praktische mand. Sowieso is hij van stof, dus ook al zou je ermee over de weg stuiteren, dan is de kans klein dat de mand kapot gaat en de kat eruit kan glippen. Daarbij is hij door de ritsen gemakkelijker te gebruiken, want je hebt de katten er veel sneller in!

Zooplus heeft ook mooie draagtassen:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/draagtassen
(bij de honden is het aanbod veel groter dan bij de katten)

Deze vind ik daarvan ook wel mooi:
pi_93932103
Sterkte voor je vriend en fijn dat ze er niks aan over heeft gehouden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93937378
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Chanty het volgende:
Pfffff ik moet er niet aan denken, wat een nachtmerrie! Gelukkig heb je haar snel terug gevonden en is er niks gebeurd verder :)
Ik kan nog steeds niet geloven dat ze hier nu lekker veilig bij ons van haar brokjes aan het smikkelen is.. ik dacht echt, die zie ik nooit meer terug...

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Als ik je een reismandtip mag geven:

http://www.zooplus.nl/sho(...)s/stofbenches/190327
[ afbeelding ]

Ik heb deze zelf (in maat L voor de twee meiden) en het is een heel praktische mand. Sowieso is hij van stof, dus ook al zou je ermee over de weg stuiteren, dan is de kans klein dat de mand kapot gaat en de kat eruit kan glippen. Daarbij is hij door de ritsen gemakkelijker te gebruiken, want je hebt de katten er veel sneller in!

Zooplus heeft ook mooie draagtassen:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/draagtassen
(bij de honden is het aanbod veel groter dan bij de katten)

Deze vind ik daarvan ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al op zooplus naar draagtassen te kijken, specifiek de stoffen variaties omdat ik dit écht niet nog een keer wil zien gebeuren.. Maar met de stoffen variant ben ik wat bang dat ze het gaas kapot krabben ofzo, ik weet niet hoe stevig dat spul is?

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Sterkte voor je vriend en fijn dat ze er niks aan over heeft gehouden
Zal het doorgeven! :) Inderdaad fijn, want het waren erg scherpe randjes die er van het mandje afschoten.. maar, ze dendert hier alweer vrolijk door het huis heen, 'doucht' zichzelf weer lekker in de wasbak en maakt het zichzelf maar gemakkelijk. Katten kunnen heel wat meer hebben dan dat je denkt door hun uiterlijk.. O+

We weten nu ook wat er precies is gebeurd. Vriendlief heeft zo'n voor-rekje op de fiets gemonteerd. Deze is op de een of andere manier omlaag gezakt, waardoor hij op de voorband komt te rusten. Als je stilstaat of loopt geen probleem, maar als je fietst leun je toch wel op je stuur, en dat zorgde ervoor dat hij de voorband indrukt als een rem.

Nu vriendlief een verbandje omdoen en dan naar bed :Y Welterusten!!
pi_93944191
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Hitomi het volgende:

Ik zat ook al op zooplus naar draagtassen te kijken, specifiek de stoffen variaties omdat ik dit écht niet nog een keer wil zien gebeuren.. Maar met de stoffen variant ben ik wat bang dat ze het gaas kapot krabben ofzo, ik weet niet hoe stevig dat spul is?

Heel stevig, er zal echt een mes of schaar aan te pas moeten komen om dat gaas kapot te krijgen hoor ;)
pi_93944818
Oke, dan maar eens de voor en nadelen afwegen van de twee die jij gemeld hebt :Y
pi_93944928
Met die draagtas heb ik geen ervaring, maar ik vind hem wel mooi. De bovenste mand heb ik dus wel en die is afgaande van de prijs niet eens van de hoogste kwaliteit, maar voldoet wel prima en is qua materiaal stevig en cat-proof. Daarmee verwacht ik dus dat de kwaliteit van die draagtas er zeker niet slechter om zal zijn :)
pi_93945161
Ze zien er vrij gelijk uit wat uiterlijk betreft, dus zal wat kwaliteit betreft ook wel enigszins gelijk zijn.
pi_94411542
Eindelijk is het nieuwe mandje binnen. Degene die we eigenlijk wilden (nummer 2 die zoepertje genoemd had) was in december besteld en zou in juni pas binnenkomen }:| :{w

Heb uiteindelijk een andere gehaald. Vergelijkbaar met de eerste van zoepertje, maar dan beige en met kijk-venstertjes aan alle zijden. Twee vakjes voor de benodigde bijkomstigheden. Ze passen er ook met z'n twee met gemak in.

Dus, nu kan ik nogmaals een afspraakje maken met de dierenarts. Dit keer voor steriliseren DeeDee en Dexter chippen. :Y
pi_94750611
Er zit nu nog maar één kat bij mij in huis, Dexter. We zijn net naar de dierenarts geweest en hebben DeeDee daar achtergelaten om het nodige te laten verwijderen. Dexter is daar ook direct even gechipped, we willen geen herhaling van de vorige keer :P

Er was eerst even twijfel of ik erbij kon zijn dat DeeDee in slaap ging, aangezien er een spoedgeval aan zat te komen. Helaas heeft deze hond, van 17 jaar oud het niet meer naar de dierenarts gered.. ;( Rust zacht, ook al ken ik je niet.

Dexter vond het maar niet leuk dat hij gechipped werd.. Er zijn drie pogingen en drie man aan te pas gekomen om 'm stil te houden dat de chip erin kon. Maar dat is gelukt!

Verder zakte DeeDee even later vrij dramatisch door haar pootjes door de narcose. :) Rond het middaguur kunnen we haar als het goed is weer ophalen :Y
pi_94840030
Hoe is het met mevrouw afgelopen? Ik schrok echt even van dat kapotte mandje! :|
pi_94842641
Arme Dexter, dramaqueen! :D Hoe is het met DeeDee?
pi_94843606
We hadden haar toen echt met geluk terug inderdaad. Ze heeft even anderhalf weekje rust kunnen houden terwijl we o.a. wachtten op een nieuwe reismand enzo. Ze vond het echt niet leuk om weer mee te gaan, maar gelukkig hadden we dit keer een chauffeur met auto ;) Dus er kon eigenlijk bijna niets meer misgaan! :)

We hebben haar achtergelaten voor sterilisatie om 8:30 en om 11:00 konden we haar weer ophalen. Helemaal slaap/narcose-dronken natuurlijk :Y We hebben haar sowieso uit laten sukkelen in de bench, maar ze kon daar haar draai niet vinden om lekker te tukken, dus hebben we haar onder toezicht een beetje rond laten snuffelen in huis. Toen bleef ze ook nog een beetje zoeken naar een plekje, dus werd het de ene keer in de vensterbank in het zonnetje, de andere keer op de leuning van de bank, en daarna weer lekker gestrekt tegen de baas aan.

Nu race't ze het huis alweer door, en ik vermoed dat haar hormoontjes nog niet zijn uitgewerkt :P Ze gedraagt zich nog steeds krolsig, maar gelukkig niet irritant krols! :)
pi_94843983
Mooie foto's!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_94847518
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef Hitomi het volgende:
We hadden haar toen echt met geluk terug inderdaad. Ze heeft even anderhalf weekje rust kunnen houden terwijl we o.a. wachtten op een nieuwe reismand enzo. Ze vond het echt niet leuk om weer mee te gaan, maar gelukkig hadden we dit keer een chauffeur met auto ;) Dus er kon eigenlijk bijna niets meer misgaan! :)

We hebben haar achtergelaten voor sterilisatie om 8:30 en om 11:00 konden we haar weer ophalen. Helemaal slaap/narcose-dronken natuurlijk :Y We hebben haar sowieso uit laten sukkelen in de bench, maar ze kon daar haar draai niet vinden om lekker te tukken, dus hebben we haar onder toezicht een beetje rond laten snuffelen in huis. Toen bleef ze ook nog een beetje zoeken naar een plekje, dus werd het de ene keer in de vensterbank in het zonnetje, de andere keer op de leuning van de bank, en daarna weer lekker gestrekt tegen de baas aan.

Nu race't ze het huis alweer door, en ik vermoed dat haar hormoontjes nog niet zijn uitgewerkt :P Ze gedraagt zich nog steeds krolsig, maar gelukkig niet irritant krols! :)
In ieder geval fijn dat alles goed is gegaan en dat ze nergens last van heeft O+
pi_94972975
Kleine foto-update :Y

De arme schat toen ze net terug was van de DA en nog in de bench bivakkeerde:

Enkele dagen later kon ze alweer lekker op mijn schouder hangen. Dat is een van haar favoriete plekjes. Je kan haar zo door het hele huis heen dragen, afwassen, koken. Ze kijkt vrolijk mee :Y Dexter vindt het ook wel leuk, maar die sukkel blijft niet stilzitten en zet z'n nagels in je nek :{w

Zo trof ik de schatjes laatst aan. De V in het dekbed waar Dexter tussen ligt is m'n vriend :P

Ze lagen ook super-lief in een mandje :Y

Maar... "HAAALP IT BE SQUASHINGZ ME" :P
  zondag 3 april 2011 @ 11:58:14 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94972993
Wat een prachtig patroon hebben ze :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94973053
Het zijn schatjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_94981105
Wat een knapperds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')