Nu zo vlak voor het nieuwe jaar maar een kleine update!

De afgelopen paar dagen zijn ze al flink bezig geweest met het knallen in Zwolle, maar alleen de oortjes bewogen even en verder hadden ze er niet zoveel mee te maken. Vanmorgen was er een flink harde knal en DeeDee spurtte juist in de richting van het raam.
We weten verder niet hoe ze het gaan vinden, want ik had vorig jaar beloofd aan mijn ouders dit jaar met oud en nieuw bij hen door te brengen. En nu met de recente gebeurtenissen zou mijn pa dus alleen thuis zitten en dat gaan we dus al helemaal niet doen.
Voor de zekerheid wat verstopplekjes gecreëerd. Onder het bed hebben we het verduisterd door dekens van de rand af te hangen zeg maar. Ze kunnen in een ombouw met rieten mandjes. Het reismandje staat in de gang met een fleecedeken over de gaatjes heen om het te verduisteren. In de woonkamer hebben ze de bank om achter te kruipen, een doos van een kerstpakket met een gat erin en hebben ze het holletje van hun krabpaal.
En nu gaan we het jaar afsluiten met foto's!

![DSCF6946.jpg]()
De favo plekjes van de wintermaanden zijn allemaal bij de verwarming! In de slaapkamer heb ik expres op de dozen wat kussens en dekens gelegd zodat ze lekker kunnen liggen.
![DSCF6953.jpg]()
DeeDee is goed in lekkere maffe koprollen als ze gekroeld wil worden. Soms komt ze aangelopen en baf, daar ligt ze op je voeten te rollen.
![DSCF6959.jpg]()
Met regelmaat tref je ze zo aan. Een op het zachte stukje van het mandje, de ander ernaast. Tja, als zij het lekker vinden liggen, dan vind ik het best.

![DSCF7001.jpg]()
Laatst scheen het zonnetje lekker. Dexter maakte het zich gemakkelijk in de vensterbank.. uiteindelijk heeft hij de kerstbeertjes de vensterbank uitgeschoven, mafkees!
![DSCF7006.jpg]()
Zo ligt DeeDee vaak. Het lijfje op het mandje, de pootjes in de verwarming. Soms ligt ze zelfs met haar snuitje erbij. Gek beest!

![DSCF7010.jpg]()
Ze lijkt zo wel een beetje op een diva!

![DSCF7023.jpg]()
Nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurt. Want tja, de woonkamer werd verbouwd voor de kerstdiners!
![DSCF7059.jpg]()
Zo liggen ze soms ook nog wel eens.. ter vergelijking:
![DSCF6374.jpg]()
Dit was een van de eerste keren dat ze in dat mandje lagen.

Verder nog een leuke foto van Dexter:
![DSCF7062.jpg]()
En Dexter gaat heel vervelend het nieuwe jaar in.. hier heeft hij al een vervelend voorgevoel:
![DSCF7051.jpg]()
3 januari gaat zijn mannelijkheid eraan en wordt het een je-weet-wel kater

Iedereen alvast een heel goed 2011 gewenst!
Deze had ik eerder willen uploaden en posten, maar ja, beter laat dan nooit! (jammer dat het beertje er niet helemaal opstaat, heb er nog wel een aparte foto van voor de liefhebber, maar dan zonder DeeDee

)