Nou? Weet jij dan nog wie static's schoenen onderkotste? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey yvonne, hoe is het daar in de sloot met al die ouwe koeien?
Geweldig, ik begreep in eerste instantie al niet waarom hij zo "lollig" was om 10 uur 's ochtends...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja daarna was het nog ff de samsam, volgens mij was de bosbeetle en pp-kots meet ook in de samsam.. maar toen waren we later nog naar een nachtclub oid gegaan alwaar het kotstafereel plaatsvond, gleuf ik.quote:
Nee, Amsterdam...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daarna was het nog ff de samsam, volgens mij was de bosbeetle en pp-kots meet ook in de stairway.. maar toen waren we later nog naar een nachtclub oid gegaan alwaar het kotstafereel plaatsvond, gleuf ik.
Nee, ik was te druk met allerlei Fok!sters aan het praten (waaronder jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef yvonne het volgende:
Nou? Weet jij dan nog wie static's schoenen onderkotste? Nou? Nou?
ja sorry zie edit, ik misspelde mequote:
met mijn dronken kop zoiets gezegd als "ik stond niet te pissen dat was meer een orale aangelegenheid" die gast zat echt te kijken vanquote:
De vodka moest nog opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Geweldig, ik begreep in eerste instantie al niet waarom hij zo "lollig" was om 10 uur 's ochtends...
Dat was btw één van de 3 betere edities van LL!!
Mijn geheugen zegt me dat het toen alweer licht was?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nogmaals bedankt voor het mee terug mogen rijden toen, trouwens. Ook aan iteejer.
Nouja dat was wel een noodzakelijke foto nadat PP al 3 dagen had lopen te verkondigen dat hij een blondine aan de haak zou slaan, het is hem min of meer geluktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
En dat meisje wat we gevraagd hadden om met PP te poseren op de foto was btw niet al te happig als ik het me goed herinner
Ja, ik heb het 'scribble scribble bûûkske' nog steeds.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
met mijn dronken kop zoiets gezegd als "ik stond niet te pissen dat was meer een orale aangelegenheid" die gast zat echt te kijken vanen toen kras kras kras scribble scribble* heb er nooit een acceptgiro van gekregen.
*(oeh JK heb je je notitieblokje nog)
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.quote:
Aan de kwaliteit van de foto's te zien iets vroeger nog.quote:
Zou best kunnen, volgens mij hebben we flink omgereden om bijvoorbeeld MUUS nog thuis af te zetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
Mijn geheugen zegt me dat het toen alweer licht was?
altijd beter als joHlandak (oeh schrik)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
En dat meisje wat we gevraagd hadden om met PP te poseren op de foto was btw niet al te happig als ik het me goed herinner
Er lopen twee meets door elkaar in dit topic.quote:
Toen de gemiddelde leeftijd op een ONZ-meet nog bóven de 18 jaar lag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.
Wat niet dezelfde is als de JK-meetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2003 geloof ik dat die spareribs ONZ meet was.
Oh ja,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja dat was wel een noodzakelijke foto nadat PP al 3 dagen had lopen te verkondigen dat hij een blondine aan de haak zou slaan, het is hem min of meer geluktdaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |