abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84547523
oO<
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
pi_84547608
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef killerbee911 het volgende:

[..]

*O*
Waarheen? :D
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_84547615
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:44 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Is zo vaak op t nieuws geweest dat islamitische jeugd crimineler is.. Sowieso buitenlanders in het algemeen. Kijk eens een aflevering van opsporing gezocht ofzo.. :')

En fitna ging over de koran en woorden die daar in staan..
Snap niet dat daar zo'n drama over gemaakt werd en dat het discriminatie was om die film uit te brengen terwijl het gewoon een verzameling was van citaten uit de koran. OH SHIT DAT MAG NIET DAT IS ZO ERG TEGEN DE ISLAM terwijl t gewoon hun heilige boek is waar die shit in staat. Niet dat alles in de bijbel heilig en lief is maar toch..
Ik had het over dat 9x. Je roept dingen die volgens mij bullshit zijn.

Daar ging het mij niet om. 1. Fitna heeft slechte bronnen gebruikt. 2. De helft was niet waar (en ja dat heb ik toen nagezocht, weet alleen geen concreet voorbeeld meer) en COME ON. Een foto van een rapper gebruiken als crimineel? Zegt genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me. En je hebt je bron nog niet gegeven.

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Ja kans bieden.. mee eens..

Zijn zat mensen die hier met goede wil komen.. Maar als ze gaan etteren dan mogen ze van mij zo de grens weer over..
Ja en dat doet PVV dus niet. PVV zegt grenzen dicht. PVV zegt: "Je moet hier eerst 10 jaar wonen en werken en Nederlands spreken voordat je überhaupt káns maakt op een uitkering". Vicieuze cirkel. Als je geen Nederlands kunt, kom je niet aan werk en niet aan geld om Nederlands te leren. Als je geen werk hebt, kom je sneller in het criminele circuit terecht. En je krijgt geen uitkering, omdat je geen Nederlands kunt. Whutttt?
pi_84547619
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:44 schreef mich1992 het volgende:

[..]

Vriendin van me is ook moslim en 'gevlucht'. Niets mis mee, ze is O+ .
Andere vriendin van me draagt een hoofddoek. Super lief meisje, helpt iedereen altijd.

Geert Wilders haat ze allemaal.
Ik ken ook zat moslims die ook aardig zijn en waar niets mis mee is..

Maar ik ken er ook zat die gewoon om te kotsen zijn en die moeten gewoon aangepakt worden..

Kanker moet ook aangepakt worden met chemo therapie.. en die chemo therapie treft ook goede cellen maar uiteindelijk dan is de kanker weg en kan t herstel beginnen en na een tijdje is er weer een gezond mens :) (kanker = moslims die etteren en geert is de chemo)

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef mich1992 het volgende:

[..]

Waar moeten we de Nederlandse etters dan laten ;(?
Gevangenis.. en harder aanpakken als dat nu gebeurt.. en dat doet onze blondine ook ^O^
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:50:57 #5
296973 killerbee911
Come fly with me.
pi_84547634
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef tubacloud het volgende:

[..]

Waarheen? :D
Spanje :P voor 2 weken kom net terug uit het tropische Luxemburg
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
pi_84547670
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef killerbee911 het volgende:

[..]

Spanje :P voor 2 weken kom net terug uit het tropische Luxemburg
Ik ga ook nog naar Spanje *O*
3 weekjes Costa brava :D
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_84547672
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Maar ik ken er ook zat die gewoon om te kotsen zijn en die moeten gewoon aangepakt worden..

Kanker moet ook aangepakt worden met chemo therapie.. en die chemo therapie treft ook goede cellen maar uiteindelijk dan is de kanker weg en kan t herstel beginnen en na een tijdje is er weer een gezond mens :) (kanker = moslims die etteren en geert is de chemo)
Dus de goede mensen maar de dupe laten worden van de slechten? Je kan ook de slechten alleen aanpakken.
pi_84547707
quote:

[..]

[..]

Gevangenis.. en harder aanpakken als dat nu gebeurt.. en dat doet onze blondine ook ^O^
Haha, chemotherapie is een kwestie van gokken of het de ongezonde cellen eerder opruimt dan de gezonde en met het risico op de dood :'). Goede vergelijking!

Je gaat ook niet alle bacteriën uit je darmen halen omdat bacteriën er nu eenmaal om bekend staan dat ze vies zijn. Zonder die bacteriën in je darmen was je dood. :7
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:54:01 #9
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84547755
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Dus de goede mensen maar de dupe laten worden van de slechten? Je kan ook de slechten alleen aanpakken.
Nee, dat kan dus niet.
Mooi voorbeeld is als je haha zwartjoekel tegen een turk zegt je veroordeeld kan worden voor discriminatie.
Als een turk tegen jou kaaskop zegt dan gebeurt dat niet.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_84547762
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik had het over dat 9x. Je roept dingen die volgens mij bullshit zijn.

Daar ging het mij niet om. 1. Fitna heeft slechte bronnen gebruikt. 2. De helft was niet waar (en ja dat heb ik toen nagezocht, weet alleen geen concreet voorbeeld meer) en COME ON. Een foto van een rapper gebruiken als crimineel? Zegt genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me. En je hebt je bron nog niet gegeven.
[..]

Ja en dat doet PVV dus niet. PVV zegt grenzen dicht. PVV zegt: "Je moet hier eerst 10 jaar wonen en werken en Nederlands spreken voordat je überhaupt káns maakt op een uitkering". Vicieuze cirkel. Als je geen Nederlands kunt, kom je niet aan werk en niet aan geld om Nederlands te leren. Als je geen werk hebt, kom je sneller in het criminele circuit terecht. En je krijgt geen uitkering, omdat je geen Nederlands kunt. Whutttt?
9x.. Dat was op het nieuws NOS journaal welteverstaan, en dat getal is ook vaak genoeg in de debatten voorbij gekomen.

Ik krijg toch ook geen uitkering? Uitkering krijg je pas als je gewerkt hebt.. Maar krijgen immigranten nu een uitkering dan als ze hier komen? Ik werk niet namelijk en krijg ook geen uitkering.. Ik ruik discriminatie van Nederlanders :D
pi_84547835
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja maar niemand doet dat. Daarom PVV..

Mensen die links stemmen zijn gewoon om van te huilen..

Alsof de criminaliteit onder de allochtonen minder wordt wanneer we roepen: JULLIE HOREN ER BIJ

:'(
pi_84547842
quote:

[..]

[..]

Moslims met kanker vergelijken :') Hou op man.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:55:46 #13
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84547849
Krijg ik trouwens een uitkering als ik in Frankrijk/Duitsland/Engeland ga wonen en de taal na 3 jaar niet spreek?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:56:53 #14
310858 Aapvis
Gemuteerd enzo
pi_84547898
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef VASND het volgende:
Krijg ik trouwens een uitkering als ik in Frankrijk/Duitsland/Engeland ga wonen en de taal na 3 jaar niet spreek?
Hebben ze dta daar dan?
Loost_zin
pi_84547902
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef mich1992 het volgende:

[..]

Haha, chemotherapie is een kwestie van gokken of het de ongezonde cellen eerder opruimt dan de gezonde en met het risico op de dood :'). Goede vergelijking!

Je gaat ook niet alle bacteriën uit je darmen halen omdat bacteriën er nu eenmaal om bekend staan dat ze vies zijn. Zonder die bacteriën in je darmen was je dood. :7
Ik zou er niet van huilen als de islam dood ging.. Sowieso geloof ;(

Dat zijn goede bacteriën.. Ik zie criminelen nou niet bepaald als goed :{
pi_84547933
Overigens hebben we ze zelf hierheen gehaald in de jaren 60.
Arbeidsmigranten, want toen hadden we ze 'nodig'. Basterds.

Anyway. Ik ga naar Bredah!
Bye!
pi_84547941
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Moslims met kanker vergelijken :') Hou op man.
Criminelen zijn de kanker van de maatschappij.. Pak je ze niet aan verneukt het de hele maatschappij waardoor heel Nederland naar de klote gaat..

En ik had het over criminele moslims.. niet over moslims in het algemeen :')
pi_84547985
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Je maakte vergelijkingen over moslims. Ik ook. Als je alle moslims eruit zou trappen, net zoals alle bacteriën uit je darmen zou schrapen, zou het heus niet goedkomen met NL :').
pi_84547998
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:57 schreef mich1992 het volgende:
Overigens hebben we ze zelf hierheen gehaald in de jaren 60.
Arbeidsmigranten, want toen hadden we ze 'nodig'. Basterds.

Anyway. Ik ga naar Bredah!
Bye!
Weet ik.. Maar die wilde werken..

Kun je van die verpauperde 3e generatie niet zeggen..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:13 #20
310858 Aapvis
Gemuteerd enzo
pi_84548001
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Criminelen zijn de kanker van de maatschappij.. Pak je ze niet aan verneukt het de hele maatschappij waardoor heel Nederland naar de klote gaat..

^O^
Loost_zin
pi_84548003
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef xyzyx het volgende:

[..]

9x.. Dat was op het nieuws NOS journaal welteverstaan, en dat getal is ook vaak genoeg in de debatten voorbij gekomen.

Ik krijg toch ook geen uitkering? Uitkering krijg je pas als je gewerkt hebt.. Maar krijgen immigranten nu een uitkering dan als ze hier komen? Ik werk niet namelijk en krijg ook geen uitkering.. Ik ruik discriminatie van Nederlanders :D
Ja de getallen in debatten geloof ik dan ook niet. Maar goed, stel ik je hebt gelijk. Dan nog helpt het 1. niet om de grenzen dicht te gooien (want de rotte appels zitten er nog steeds, hoewel het misschien niet erger wrodt en 2. het land uitzetten whutttt waar moeten ze heen dan? Oja wacht, da's niet ons probleem. Goede instelling, zal Nederland vast verder mee komen in de wereld.

"De afhankelijkheid van Turken en Marokkanen van een uitkering is naar verhouding hoog." Daar zit het verschil. Bron. Verder weet ik niet precies hoe het zit maar dat staat daar ook vast.
pi_84548016
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Weet ik.. Maar die wilde werken..

Kun je van die verpauperde 3e generatie niet zeggen..
Net zoals verpauperde Nederlanders ^O^ .
pi_84548018
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Jij bent net als Wilders niet tegen Moslims maar wel tegen mensen die in de Islam geloven?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:00:02 #24
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84548029
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:58 schreef mich1992 het volgende:

[..]

Je maakte vergelijkingen over moslims. Ik ook. Als je alle moslims eruit zou trappen, net zoals alle bacteriën uit je darmen zou schrapen, zou het heus niet goedkomen met NL :').
Dat moet je ook niet doen.
Je moet alle kansloze mensen NL uit trappen en vooral niet in laten komen.
(Hoog)opgeleiden met beroepsperspectief (=nut voor NL) verwelkom ik met open armen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_84548050
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Nederlanders mogen de grens ook niet meer over! Want want want er zijn ook criminele Nederlanders! Ja jammer, die gaan maar naar ....???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')