en dat zegt een zwerver met een wekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Ik had het over die van Tussendoortjequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:20 schreef Faxie het volgende:
Nee niet jouw kont, die van Tussendoortje![]()
(de jouwe is ook wel lekker hoorbedankt voor de tip
)
En die zijn meestal vierkant.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Veel vrouwen heb ook gewoon een te dikke kont, niet omdat ze van zichzelf een door liefhebbers gewaardeerde dikke kont hebben, maar omdat ze te veel eten en te weinig bewegen. Gewoon te vet.
Ow die kon ik daar niet vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had het over die van Tussendoortje
Inderdaad.... *klets*... *klets*... *klets*... *klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets*quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:57 schreef Markster het volgende:
Dikke reet is veel beter voor doggy.
Heb weleens heerlijk gerukt op deze albumhoes muhahahaaquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef onlogisch het volgende:
Deze dame is ondertussen ook 17 jaar ouder, maar die kont mag er wezen
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die kon ik daar niet vinden![]()
Maar maakt niet uit, ik heb een PMIk kan alleen niet reageren want d'r inbox is vol
![]()
@Tussendoortje:
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.
SuperrrTuxxx heeft organen in haar kont zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Buikvet is gevaarlijker voor je gezondheid dan vet wat op bijvoorbeeld heupen en billen wordt opgeslagen.
volkskrant zegt het
voedingscentrum zegt het ook
elsevier concludeert dat dat klopt
nrc is het er ook mee eens
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
SuperrrTuxxx heeft organen in haar kont zitten. [ afbeelding ]
Verwijderde berichten legen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Raar, want ik heb al mn berichten gewist?
Wat doe ik fout?
Haha, oeps. Dankjewel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verwijderde berichten legen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |