Ja ik heb 6 weken lang elke vrijdagmiddag moeten terug komen om te meten omdat hij zo hoog wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Bloeddruk was weer lekker hoog trouwens.
Mijn rechterboven arm is dan ook onwijs gespierdquote:
Dat je lekker op je luie aars thuis zit.quote:
Armpje drukken met rechts en ik versla iedereen!quote:
Ja ik ga een rendement van -18% maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef Joene het volgende:
Nog ff dan ben je van dat woonschuurtje verlost joh ! Als je ff 15k minder vraagt ofzo.
Niet echt een positief vooruitzicht maar verwacht je er winst uit te trekken dan met de huidige economische situatie ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ga een rendement van -18% maken.
Nee ik hoop op 0 rendement uit te komen. Gelet op de vraagprijzen van andere hutten hier in de buurt is dat geen gekke veronderstelling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt een positief vooruitzicht maar verwacht je er winst uit te trekken dan met de huidige economische situatie ?
ben je toch lekker een paar jaar voor alleen stageld op verkansie geweest men.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik hoop op 0 rendement uit te komen. Gelet op de vraagprijzen van andere hutten hier in de buurt is dat geen gekke veronderstelling.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schelpen schijnen ook te helpen, Swets. Dus, hup, met je emmertje en schepje naar het dichtstbijzijnde fietspad.
Nou, die hut kost me sowieso ongeveer 250 euro per maand aan stageld, energie, belastingen, hypotheekje. Als ik 70K accepteer heeft het me in 4 jaar 27K gekost.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ben je toch lekker een paar jaar voor alleen stageld op verkansie geweest men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |