Doe es een Updates!quote:
Misschien heeft hij net zijn laatste adem uitgeblazen jaquote:
Ik houd niet van bloemenquote:
Mot ik al een topic openen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
KoM is dood, zet je msn op zwart uit retpstec
Nopequote:
Nee maar hopelijk duurt dat niet al te lang. Denk dat ik er vandaag ook een eind aan brei om 15:00.quote:
We zaten alleen je inboedel te verdelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo aasgieren, ik leef nog hoor!
En hoeveel kilo gehakt gaat er in 1 kilo enzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
En hoe maak je nou een echt mooi stevige lasagne!
Ik heb afgelopen maandag ook een brief mee gekregen voor het ziekenhuis waar ik in behandeling benquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
Zo dus ff naar de huisarts, heb een brief meegekregen die ik aan 'n moest geven (kennelijk heeft ons ziekenhuis de wonderen der TNT Post nog niet ontdekt!) en er gaat vast weer van alles opgemeten worden enzo. En heb nog wel wat vraagjes eigenlijk.
en... wat staat er in de brief?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe.
Zo dus ff naar de huisarts, heb een brief meegekregen die ik aan 'n moest geven (kennelijk heeft ons ziekenhuis de wonderen der TNT Post nog niet ontdekt!) en er gaat vast weer van alles opgemeten worden enzo. En heb nog wel wat vraagjes eigenlijk.
Nee het lijkt (whehehehe) mij ook niksquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil je mij sowieso niet dood bovenop je hebben
Uhm.. Wel als je nog leeft?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil je mij sowieso niet dood bovenop je hebben
Ja dan kan ik nog een beetje op mijn handen steunen om de partner de broodnodige zuurstof te laten toekomen enzoquote:
Owh gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nog een beetje op mijn handen steunen om de partner de broodnodige zuurstof te laten toekomen enzo
Ja alstie die km's gefietst heeft kan je niet verwachten dat hij nog op zijn handen kan steunen he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |