Dure Shit Swetsquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik ga eerst de beheerder hier wel verantwoordelijk houden voor een goede waterafvoer bij de weg, zodat er niet bij elk buitje liters water onder mijn hut stroomt.
[..]
Nou, die hut kost me sowieso ongeveer 250 euro per maand aan stageld, energie, belastingen, hypotheekje. Als ik 70K accepteer heeft het me in 4 jaar 27K gekost.
Voor 6750 per jaar had ik wel andere vakanties kunnen verzinnen J
Neuh, die kosten per maand accepteer ik gewoon als vakantiekosten. Maar ik moet toch wel 85K vangen, anders heb ik wel extreem veel verlies.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Dure Shit Swetsdus inprincipe moet je 97,5 vangen ofzo om kiet te spelen
Hmmm jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, die kosten per maand accepteer ik gewoon als vakantiekosten. Maar ik moet toch wel 85K vangen, anders heb ik wel extreem veel verlies.
Zijn ze een keer aan het werk (en flink ook!), is het weer niet goed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
Afschieten moet je ze ik zeg het je :
De Marokkaanse gemeenschap in Edam en Volendam, die zo'n vierhonderd moslims omvat, zet alles op alles om haar nieuwe moskee op tijd af te krijgen.
Woensdag 11 augustus start de ramadan. De moslims willen dan voor het eerst gebruikmaken van het gebouw in Edam. Van zeven uur 's morgens tot elf uur 's avonds werken vrijwilligers aan het gebedshuis achter cultureel centrum De Singel.
Ik voel me ziekquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:08 schreef just me het volgende:
Tally is niet blij?
goedemorgen overigens!
Hoe komt hetquote:
Idd alleen dezequote:
Omdat ik nog 2,5 week vakantie heb, ik leker kan luieren, ik dadelijk in de tuin ga werken, op de markt plantjes ga kopen, daarom dus!quote:
Eindelijk gewoon voer ipv pizza , shoarma , en andere vettighedenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef just me het volgende:
Goed want die heeft gisterenavond weer bij moeders' gegeten!
ochtendmisselijkheid is het wel erg vroeg voor hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me ziek
Echt ziek
Ik ga nu proberen om voor de 2de keer vandaag mijn ontbijt binnen te houden
Ik denk ook dat het gewoon bijwerkingen zijn van die "pillen".quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
ochtendmisselijkheid is het wel erg vroeg voor hoor!
Kutpillen? Progestan??quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gewoon bijwerkingen zijn van die "pillen".
Want ik heb het ook smiddags en savonds
Ik kauw ze nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
Kutpillen? Progestan??
Niet de aanwijzingen voor andere klachten opvolgen he.. "Goed kauwen"
In de bijsluiter staat wel goed kauwen jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb dus wel ooit zo'n doosje gezien met een sticker erop "goed kauwen"![]()
Toen hadden wij zoiets van .. hoe kauw ik met m'n doos????Toen maar weer gewoon zonder voorkauwen d'r in gepropt
zoniet kan je altijd nog zo een expert erbij roepen voor een paar k swets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow, ik lijk het lek (whehehe) met mijn vochtprobleempje onder mijn 'onderhoudsarme vol canexel recreatiewoning' boven te hebben.
Als dat ecth zo is, weet ik tenminste hoe het redelijk eenvoudig op te lossen.
Nou? Wat is't?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow, ik lijk het lek (whehehe) met mijn vochtprobleempje onder mijn 'onderhoudsarme vol canexel recreatiewoning' boven te hebben.
Als dat ecth zo is, weet ik tenminste hoe het redelijk eenvoudig op te lossen.
No Shit, Sjoelock.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Jesus wat is dat fok via mobiel een drama btw.
ik doe dat nu voor het eerst en ook voor het laatst i guessquote:
Ja hoe leg ik dat uit. Er zit in de zijkant een opening in de grond zodat je onder het chalet kan komen. En dat gat ligt echt net iets lager dan het pad. Er zijn geen putten op het pad, dus al het water stroom zo door die opening onder mijn chalet.quote:
als je op de pc zit, in bagger in je opties instellen dat je op je mobiel ook bagger wilt zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe dat nu voor het eerst en ook voor het laatst i guess
Is het alweer zolaat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd met sysadminday trouwens!
Technisch gesproken heb ik er dit jaar niks aan he?quote:
Gefeliciteerd. Je kan ook als KoM doen. Beetje druk op je borst veinzen na een rondje rennen en hop... je mag een maand uitrusten met een kastje om.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
Thanx Swets !
Morgen nog en dan even bijkomen 1,5 week.
Zou die ook lang haar hebben die KoM ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je kan ook als KoM doen. Beetje druk op je borst veinzen na een rondje rennen en hop... je mag een maand uitrusten met een kastje om.
Links werkschuw tuig.
Vast wel. De GBL gaat er wel vanaf de zijlijn mee afrekenen J.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou die ook lang haar hebben die KoM ?
Ik ben niet zo'n pottenkijksterquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Links op de foto zie je de rand van een andere pot..
Uiteraard. Ik moet een poetser, geen koffieleut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |