quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:06 schreef GanjaLink het volgende:
Voor de blowers die last hebben van muggen en graag een raampje open willen zetten,rook veel wiet in je slaapkamer (muggen houden niet van de geur)
6 is ook voldoende naar mijns inziensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:02 schreef Scarface2004 het volgende:
of koop 7 vogelspinnen, daar houden ze ook niet van
Omdat ze je wakker houden door hun kutgezoem bij je oren elke 10 minutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:09 schreef isostar69 het volgende:
Oh vandaar dat de muggen me dus met rust laten
Ik snap al nooit waarom mensen over muggen klagen eigenlijk.
Ten eerste is het een vrouwtje.
Ten tweede ik hou van vrouwtjes
Ten derde, die ene druppel kan je echt wel missen
En hun beet jeukt 3 dagen. En als ze in de buurt van je oog steken loop je erbij alsof je down syndroom hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:09 schreef isostar69 het volgende:
Oh vandaar dat de muggen me dus met rust laten
Ik snap al nooit waarom mensen over muggen klagen eigenlijk.
Ten eerste is het een vrouwtje.
Ten tweede ik hou van vrouwtjes
Ten derde, die ene druppel kan je echt wel missen
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:46 schreef GanjaLink het volgende:
[..]
Omdat ze je wakker houden door hun kutgezoem bij je oren elke 10 minuten
Klopt, en dit:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:24 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Een mug is evolutisch gezien een domme creatie.
Ze proberen je bloed te nemen maar daarbij vliegen ze tot vervelends toe in de buurt van je oor.
Je hoort ze, dus probeer je van ze af te komen door ze te doden.
Wat een domme dieren zeg!
Als ik 29 mensenlijken naast lekker eten zie liggen dan krab ik toch wel even achter mijn oren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef banapples het volgende:
Van 29 muggenlijken op je nachtkastje worden ze echter niet bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |