quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe ik dat? Dan is dat vanaf nu tof.
Daar heb ik geen ervaring mee, ik neem aan dat het daar het meest waarschijnlijk is dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb geen kinderen? Vertel 's dan? Wat zijn jou ervaringen met tokkiebuurten waar kinderen tot 5 uur opblijven?
Sowieso moet jij oprotten, beetje meeliften op Righteous zijn mongoolheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:06 schreef Stx het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, ik neem aan dat het daar het meest waarschijnlijk is dat het gebeurt.
Ik deed het alleen, omdat je er zo'n groot probleem van maakte om zo'n kut avatar. Wat boeit jou dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso moet jij oprotten, beetje meeliften op Righteous zijn mongoolheid.
Ach, je komt ons verlichting brengen met je vernieuwende inzichten? Tof! Waarom heb jij die ava dan ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:09 schreef Stx het volgende:
[..]
Ik deed het alleen, omdat je er zo'n groot probleem van maakte om zo'n kut avatar. Wat boeit jou dat.
Omdat ik het leuk vind als iemand ophef maakt over zoiets kleins.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je komt ons verlichting brengen met je vernieuwende inzichten? Tof! Waarom heb jij die ava dan ook?
Als ik erachter zou komen dat m'n avatar zoveel gelijkenissen had met die van een ander, zou ik rap een ander zoeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:09 schreef Stx het volgende:
[..]
Ik deed het alleen, omdat je er zo'n groot probleem van maakte om zo'n kut avatar. Wat boeit jou dat.
Is altijd grappig iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:11 schreef Stx het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind als iemand ophef maakt over zoiets kleins.
Nog 3 weken, dan verlaat hij zijn zolderkamertje 'naar eigen zeggen' voor een vriendin.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:12 schreef Futureone het volgende:
Dikke battle hierzo!
Tussenstand poll: 5-1 voor Ian.
Dan kan dit topic ook gesloten worden dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Mwoah, dit topic loopt een beetje vol met minderwaardige users die niet weten waar het over gaat. Spelen jullie maar verder, ik ben er klaar mee.
Die ander was al afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:19 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dan kan dit topic ook gesloten worden dus![]()
(Voor de wat minder itelligente users: als de 1 afhaakt is er niet meer sprake van Versus)
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent één van die minderwaardige users. Oprotten.
Mensen die zeggen dat ze gaan slapen maar dan stiekem nog op Fok! kijken of iemand ze welterusten wenstquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze gaan slapen maar dan stiekem nog op Fok! kijken of iemand ze welterusten wenst
quote:
Zegt meer over jezelf vriend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze gaan slapen maar dan stiekem nog op Fok! kijken of iemand ze welterusten wenst
Ga eens begrijpend lezen, stumperd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik ga slapen, stelletje kutfailers.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vriend zeg je maar tegen je stiefvader.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister, vriendje. Je bent 15 en je wil wat. Prima, maar ik ga me niet met je bezig houden, dus sodeflikker een kuteind op uit mijn topic met je vage kloonaccount.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |