quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
AHA DUS NU WOON JE NOG GEWOON THUIS OP DAT BEFAAMDE ZOLDERKAMERTJE VAN JE ?
Ik stel voor dat jullie bij elkaar lelijke, mongolide kindertjes gaan verwekken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:47 schreef Stx het volgende:
[..]
Dan vertrek je eindelijk uit je kamertje? Goede zaak.
Jullie zijn 1 en dezelfde!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je even oprotten? Ik doe al meer dan 2 weken vrijwillig mijn best Fok! users van een leuke ava te voorzien en die teringlijer van een Righteous loopt hier alleen maar de kutmongool uit te hangen.
Onmogelijk. Mij is verteld dat mijn zaad alleen maar wonderschone kinders kan verwekken, ongeacht de wederpartij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat jullie bij elkaar lelijke, mongolide kindertjes gaan verwekken.
Okee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:50 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Jullie zijn 1 en dezelfde!
Mooi nep gescheld allemaal
Grappig bedacht maar ook niet meer dan dat.
"Oprotten uit mijn topic", mooi bedacht![]()
VS en dan zeggen hier niet komen.
Jij bent echt 15 hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:50 schreef Stx het volgende:
[..]
Onmogelijk. Mij is verteld dat mijn zaad alleen maar wonderschone kinders kan verwekken, ongeacht de wederpartij.
Nee geef eens antwoord op die vraag . ? Je zit nu dus wel degelijk op je zolderkamertje ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat jullie bij elkaar lelijke, mongolide kindertjes gaan verwekken.
Wie heeft jou dat nu weer wijsgemaakt? Niet alles geloven wat "ze" zeggen hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:50 schreef Stx het volgende:
[..]
Onmogelijk. Mij is verteld dat mijn zaad alleen maar wonderschone kinders kan verwekken, ongeacht de wederpartij.
Mwoah, ik heb mijn eigen woning die ik gewoon net als alle andere normale mensen per maand moet betalen, maar trek gerust je conclussiesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:52 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Nee geef eens antwoord op die vraag . ? Je zit nu dus wel degelijk op je zolderkamertje ?
Geen idee, maar na aanleiding van je reakties schat ik je handelende leeftijd niet hoger in dan 12quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:56 schreef Righteous het volgende:
MAAR BESTE IAN
IK HOOP DAT JE VOORTAAN BESEFT DAT JE NIET DE STOERE MONGOOL MOET UITHANGEN HIER EN TEGEN MIJ GAAN BEGINNEN, WANT IK BREEK REPUTATIES ALS LUCIFERS OK ?![]()
IK GA NU TIJDELIJK HEMELEN WANT MORGEN WEER STATIEGELD INLEVEREN VOOR SCHULTENBRAU JETWEETZ !![]()
JA FIJN DAT JE JE NIET LAAT KENNEN EN GEWOON DOORGAAT MET DE CAPS LOCK MAAR BLIJFT NIET GRAPPIG NATUURLIJK.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:56 schreef Righteous het volgende:
MAAR BESTE IAN
IK HOOP DAT JE VOORTAAN BESEFT DAT JE NIET DE STOERE MONGOOL MOET UITHANGEN HIER EN TEGEN MIJ GAAN BEGINNEN, WANT IK BREEK REPUTATIES ALS LUCIFERS OK ?![]()
IK GA NU TIJDELIJK HEMELEN WANT MORGEN WEER STATIEGELD INLEVEREN VOOR SCHULTENBRAU JETWEETZ !![]()
Je breekt reputaties als lucifers? Met je volstrekt onbekende, waardeloze, homo-accountje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:56 schreef Righteous het volgende:
MAAR BESTE IAN
Ey! Dat is nog eensch een echt mannelijk antwoord! Nu weet nog steeds niemand dat je stiekem 14 bent en nu nog wakker mag zijn omdat je morgen vakantie hebt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:56 schreef Stx het volgende:
[..]
Afgaande op waar je mij leeftijd op inschat, ben je de dubbele cijfers net gepasseerd.
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:59 schreef isostar69 het volgende:
[..]
GA JE SLAPEN? H O E R A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouders die hun 14-jarige kind in de vakantie tot 5 uur op laten blijven. In wat voor tokkiebuurt woon jij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey! Dat is nog eensch een echt mannelijk antwoord! Nu weet nog steeds niemand dat je stiekem 14 bent en nu nog wakker mag zijn omdat je morgen vakantie hebt!
Jammer dat het "naar aanleiding" is, anders had je nu echt indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:56 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Geen idee, maar na aanleiding van je reakties schat ik je handelende leeftijd niet hoger in dan 12
Je scheld wel als een 12 jarige !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey! Dat is nog eensch een echt mannelijk antwoord! Nu weet nog steeds niemand dat je stiekem 14 bent en nu nog wakker mag zijn omdat je morgen vakantie hebt!
Weet ik niet? Ik heb geen kinderen? Vertel 's dan? Wat zijn jou ervaringen met tokkiebuurten waar kinderen tot 5 uur opblijven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:01 schreef Stx het volgende:
[..]
Ouders die hun 14-jarige kind in de vakantie tot 5 uur op laten blijven. In wat voor tokkiebuurt woon jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |