Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.
Iedereen die natuurkunde heeft gehad weet dat je op een bepaald punt niet meer harder kan vallen. Bij dezelfde omstandigheden is vallen van het minimumpunt van maximale valsnelheid (laten we zeggen ~20 meter) even (niet) dodelijk als vallen van 10km hoogte.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Klopt, ik wilde alleen duidelijk maken dat bij dezelfde omstandigheden/posities de snelheden gelijk zijn aan elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:02 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)
of bedoel je op je benen landen door je lichaam dubbel te vouwen en je benen voor je gezicht en dan te vallen?
Mijn tip: Neem gewoon de trap of de lift en als je persé deaud wil: Ga dan niet voor mij neus naar beneden saltoën en dan alsnog falen in de uitvoering.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Verhaal over vallen in het algemeen.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Te vies voor je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:42 schreef Stommerik het volgende:
Anders ga dit ff ergens anders bespreken zodat het hier ontplof blijft
Motorcross, en flink fout vallen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
hahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mijn oma's lichaam dat we bij haar thuis vonden toen we terug kwamen van vakantie, was zestien jaar ofzo en was niet echt aan mijn oma gehecht ofzo, maar als je dan de deur open doet en zon die indringende graflucht maak je van je meester, ugh en dan weet je het eigenlijk al, mijn oma zit daar in de stoel te rotten, en dat gaat er niet bepaald fraai uit zien, mja dus daar ben je aan op het voorbereiden, moeder al helemaal over de toeren, lag ze goddomme half aangevreten op de vloer, die hond van haar had haar fucking gezicht gebruikt om eens effe zijn honger te stillen.
Dus wij gaan weer weg zegt, ja wat moet je anders doen? Blijven staan en binnen bellen? Zegt mijn pa: Hier krijg ik toch zon fucking stijve van, grijpt hij naar zijn broek en begint zijn piemel te masseren, mn moeder zegt: die diarree he, dat doet je denken aan laatst he, en neemt mijn vaders hand in haar hand en begint mee te masseren terwijl ze kleine scheetjes laat, naja en je weet wat wat er wordt gezegd van ouders die seks hebben, das vieze shizzle, en vrouwen die scheetjes laten ook.
Bob Saget vertelde hem beter..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mijn oma's..[..]..die scheetjes laten ook.
En daar duurde die langer en hij vergat de punchline ook niet.quote:
Haha ik ben ook in een kippenslachterij geweest en ik weet precies waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Katth het volgende:
Ging een keer langs bij een pluimveeslachterij waar een bekende werkte en daar kreeg iemand een volle bak met kippenhartjes over zich. Van top tot teen zat hij onder het bloed.
Een oude vrouw die door een auto werd geschept tijdens het oversteken, over de auto vloog en vol met haar gezicht op het asfalt neerviel en op slag dood was.
Allereerst, hoe grafisch wil je het beschreven hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Vraag me toch af wat ik me van zo'n treinjumper moet voorstellen. Springt zo'n lichaam nou echt uit elkaar? Of hoe gaat dat precies? Ik hoop het nooit te hoeven zien iig, egoïstische mensen, bah.
Laat ik het zo zeggen, de brandweer gebruikt vaak een weegschaal om te zien of ze alle onderdelen zo'n beetje hebben. Is het een volwassen vent en hebben ze pas 60 kilo dan zoeken ze nog even goed onder de trein. Hoe weet je of het een meisje of jongen was ? Stukken kleding, een stuk tiet dan wel stukje lul wat ergens slingert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Vraag me toch af wat ik me van zo'n treinjumper moet voorstellen. Springt zo'n lichaam nou echt uit elkaar? Of hoe gaat dat precies? Ik hoop het nooit te hoeven zien iig, egoïstische mensen, bah.
I don't care, ik vraag me dat alleen af soms. Wat is het dan klote om brandweerman te zijn zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Allereerst, hoe grafisch wil je het beschreven hebben?
Om het even cartoonesk to omschrijven;quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |