Vind ik ook wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef gerbenp het volgende:
Van mij mag de programmering wel zo blijven hoor
YOquote:
Nope, geen idee. Ik verwacht het ergens begin tot medio augustus.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hier of er iets van een datum is wanneer de nieuwe programmering voor 3FM bekend gaat worden gemaakt ?
idd, dit zal toch wel een practical joke zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
06 nummer op nationale radio, omg wat een freak
Der Rudy op de plek van metmichiel en daarna Corton, dan hebben we een Gaaf stationquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Al denk ik alleen dat Michiel dat niet gaat trekken, elke keer tussen 6-10 en 19-22 uitzending.
WTF is datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef gerbenp het volgende:
Noes! Iboodhunt en ik wil nou net gaan slapen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef gerbenp het volgende:
Noes! Iboodhunt en ik wil nou net gaan slapen
Dat dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoer Montreal![]()
![]()
![]()
. Tijd om te gaan slapen.
haha hij kon het idd weer niet latenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:47 schreef icanhascheezburger het volgende:![]()
Gaat Tjibbe bijna weer: Que si que no![]()
Nou dat dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:59 schreef icanhascheezburger het volgende:
Lekkere muziek weer .
Kan hier mooi lekker doorwerken en dan ook nog zonder Giel die meer lult dan plaatjes draait.
Yes please!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, draai Sia NOG MAAR EENS.
Houd daar toch eens mee op![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:43 schreef alors het volgende:Goedemorgen!
Goh heerlijk zeg, gewoon de radio aan kunnen doen 's morgens. Ik zou er bijna speciaal mijn wekker voor zetten.
Vroeger tof (toen hij nog rebels was). Tegenwoordig heb ik een gruwelijke hekel aan hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Is iedereen echt zo anti Giel?
Ik vind m denk ik echt als enige wel tof he
Hé, na 10 jaar mogen we best toegeven dat het een verdomd goed liedje is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ook nog Abel. Wat hebben we fout gedaan?.
Ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, na 10 jaar mogen we best toegeven dat het een verdomd goed liedje is.
Moggel !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:57 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMORGEN![]()
Gister is mijn radio gevallen en nu blijft hij maar storing geven, ook nadat ik aan de FM tuner heb gedraaid, er blijft ruis opzitten...
In de Autoweek stond een heel stuk over een trekhaakfabrikant. Was best interessant. Echt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:12 schreef Sirolf het volgende:
De kickstart-requester heeft als baan het maken van onderdelen van trekhaken. Da's een wel heel specifiek bedrijf dan.
Ik fluit dees meequote:
Gezelliequote:
Valt idd ff tegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, Mika, das nou echt heel jammer en sfeerverlagend
Erger me nog steeds aan al die gasten die riepen dat het de nieuwe Freddie Mercury zou zijn. Rot op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Brrrrrrrr, ik zie dat ventje er ook gelijk zo fucking irri bij rondspringen.
Mika, fap fapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Brrrrrrrr, ik zie dat ventje er ook gelijk zo fucking irri bij rondspringen.
Ja, das een leuk goedmakertje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef -Hans- het volgende:
Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
Leighton Meesterquote:
jaja, die chick is idd leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Leighton Meester![]()
Ah Domien had ook even op 1985 gegoogeld
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:onze Cubaanse schoonmaakster staat deze nu echt heel vals mee te zingen !
Oh ik wou dat ik dit kon filmen, tis echt te leukquote:
Haha en dan wel ff met ons delen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wou dat ik dit kon filmen, tis echt te leuk
Ja, wat ze met Mido moeten? Lastige jongen en dat geldt ook voor de gast die van AZ komt. De Ridder is wel een topper.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef alors het volgende:
omg wat zie ik nu in de Metro, Daniel de Ridder en Mido naar Ajax![]()
fap fap, lekker hoor. Ik zou er bijna ajacied voor worden.
Jammer dat Stenders weg is voor een paar weken, dit verdiende om MH te wordenquote:
Jol heeft bij de Spurs ook met hen gewerkt, denk dat hij wel weet hoe hij ermee om moet gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, wat ze met Mido moeten? Lastige jongen en dat geldt ook voor de gast die van AZ komt. De Ridder is wel een topper.
Ah, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Jol heeft bij de Spurs ook met hen gewerkt, denk dat hij wel weet hoe hij ermee om moet gaan.
Prachtigquote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Topic. Op. 3fmfan.nl. Zetten. Danku.
Zorg in Amerika is niet al te best, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
No comment. Geloof dat hij tegenwoordig pleister vrij is. Zal wel door de inflatie komen.
ROFLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zorg in Amerika is niet al te best, misschien ligt het daaraan.
Ik luister wel even voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef alors het volgende:
jahoor net nu hij The Coral draait ligt mijn stream er weer eens uit
Kom niet meer bij hieroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef alors het volgende:
Wat laat die gozer zich kennen zeg, prachtig![]()
![]()
Tijd om weer over te schakelen naar een andere zenderquote:
Maar..... met een beetje geluk rond 15:30 wel MGMT - Kids !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Tijd om weer over te schakelen naar een andere zender
Franz heeft atm de meeste stemmenquote:Half 4 plezier! Dit is wat de uit je dip tip schaft vandaag.
Franz Ferdinand - Take me out
The Ting Tings - That's not my name
MGMT - Kids
nog niet hoor, ik ben er ook eens 's middagsquote:
Nou welkom dan maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog niet hoor, ik ben er ook eens 's middags
hoop het, eerst werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar. Vanavond ook weer luisteren naar 3voor12 met Der Rudy?
Ah, okay gezelligquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoop het, eerst werkenkijken hoe lang dat duurt, denk dat ik nog wat kan meepikken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef gerbenp het volgende:
Kids staat voor hoor mensen. Even een paar keer m'n cookies verwijderen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef gerbenp het volgende:
Kids staat voor hoor mensen. Even een paar keer m'n cookies verwijderen.
Of gewoon de privemodule van je browser gebruiken, IE heeft InPrivate, Firefox Privénavigatie en Chrome incognito. De rest weet ik niet.quote:
stem ondertussen nog maar even op radradio.kro.nl op MGMTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOH MOLOKOOOOOOOOOO
nu zit ik echt hard te zingen
Yup.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Oeh lekker nr van de RHCP
Is dit eigenlijk een single geweest ook?
En Mido en De Ridder zijn dus ook nog niet zeker, jammer hoor, hoop echt dat die weer op de Nederlandse velden te bewonderen zijnquote:
Ik vind het maar een bizar verhaal! 't zijn wel twee aardig goede voetballersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
En Mido en De Ridder zijn dus ook nog niet zeker, jammer hoor, hoop echt dat die weer op de Nederlandse velden te bewonderen zijn
Mido is een ordinaire clubhoer. Wie serieus in hem investeert, mist (toekomst)visie...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
En Mido en De Ridder zijn dus ook nog niet zeker, jammer hoor, hoop echt dat die weer op de Nederlandse velden te bewonderen zijn
Hij is Nederlands, en hij was transfervrijquote:
Ik keek even op wikipedia en zag idd dat ie echt belachelijk veel clubs heeft versleten. Maarja, ik ben er niet rouwig om als hij Ajax weer wat ellende oplevertquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mido is een ordinaire clubhoer. Wie serieus in hem investeert, mist (toekomst)visie...
Manchester City had er vorig seizoen ¤ 19 miljoen voor over om De Guzman te kopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is Nederlands, en hij was transfervrij
Mido heeft ook schijt aan de autoriteit...quote:Ik keek even op wikipedia en zag idd dat ie echt belachelijk veel clubs heeft versleten. Maarja, ik ben er niet rouwig om als hij Ajax weer wat ellende oplevert
Daarom juist hartstikke leuk johquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Neeee Hans, die plaat is echt veel te fout
Toch niet van Fok! Forum? zoals Timur die hier al zijn onderwerpen vandaan haalt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef alors het volgende:Paul Stoel die voorleest van een forum over traag zaad
!!
Nee ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Toch niet van Fok! Forum? zoals Timur die hier al zijn onderwerpen vandaan haalt?
Zou ze weg gaan bij Michiel? of zou het gewoon de vakantie zijnquote:En nog maar 3..... Ik geniet er nog even goed van!
Hoop vakantie !!! Wat moet Michiel nou zonder Maricha (en andersom natuurlijk ook) ??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
Maricha op twitter:
[..]
Zou ze weg gaan bij Michiel? of zou het gewoon de vakantie zijn
Jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
Jongens, het is geen vakantie!
Helaas kan geen contractsverlening meer krijgen en dus ben ik per 1 sept uit dienst. En vanaf volgende week vakantie
Jammer, maar het kan niet anders!
Gelukkig word ik heel goed vervangen, door niemand minder dan Tjitse!
Gedeeltelijk is het dus wel een vakantie, namelijk vanaf volgende week tot september.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
Helaas kan geen contractsverlening meer krijgen en dus ben ik per 1 sept uit dienst. En vanaf volgende week vakantie
Jeetje, dit is wel even een donderslag bij heldere hemel. Zijn ze bij de PO nou echt helemaal de kluts kwijt? Jij weg en dan straks ook Kevin en Rudy. Kwaliteit loopt (gedwongen-) “gewoon” de deur uit. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |