Uh, weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel hè.
Maar na uren, dagen zoeken de afgelopen tijd ben ik een beetje op. Wil al jaren spelen maar is nooit wat van gekomen. Versterker is binnen en kabel zou een keer binnen moeten komen (Ebay). Ik was eigenlijk op zoek naar een oude Koreaan, een Classic Vibe, een Deluxe of Standard. Nu was de eerste bijna doorgegaan maar helaas dus niet. Rest zal ook wel niet wat worden met een budget dat tot zo'n 150 - 160 gaat (écht max).
Nu heb ik eigenlijk wel zin om gewoon een 2e hands Affinity Sunburst van ¤100 (inclusief tas) te kopen van marktplaats. Ik weet vrijwel zeker dat dat voorlopig ook wel goed zal zijn.
Je moet ook niet akoestisch spelen met een plectrum =(quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb inmiddels 3 plectrums/plectra in mijn akoestische gitaar zitten die er niet meer uitwillen.
Dan nog zou ik op iets beters beginnen. Juist omdat dat wat meer motiveert...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met mijn ((nog) niet aanwezig gitaarskills)? Ja, vrij zeker...
Nobel strevenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met mijn ((nog) niet aanwezig gitaarskills)? Ja, vrij zeker...
Net nog gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet akoestisch spelen met een plectrum =(
Heb je gelijk aan, maar als je budget écht niet omhoog kan/wil wat moet je dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan nog zou ik op iets beters beginnen. Juist omdat dat wat meer motiveert...
Beter iets dan nietsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan, maar als je budget écht niet omhoog kan/wil wat moet je dan?
Niets? Da's ook weer zo wat...
Het kan om te starten... maar wat Tele zegt, iets doorsparen en iets beters kopen, dat motiveert veel meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel hè.
Maar na uren, dagen zoeken de afgelopen tijd ben ik een beetje op. Wil al jaren spelen maar is nooit wat van gekomen. Versterker is binnen en kabel zou een keer binnen moeten komen (Ebay). Ik was eigenlijk op zoek naar een oude Koreaan, een Classic Vibe, een Deluxe of Standard. Nu was de eerste bijna doorgegaan maar helaas dus niet. Rest zal ook wel niet wat worden met een budget dat tot zo'n 150 - 160 gaat (écht max).
Nu heb ik eigenlijk wel zin om gewoon een 2e hands Affinity Sunburst van ¤100 (inclusief tas) te kopen van marktplaats. Ik weet vrijwel zeker dat dat voorlopig ook wel goed zal zijn.
Nou ja, moet wel een akoestische plectrum zijn natuurljikquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet akoestisch spelen met een plectrum =(
Wat is IETS doorsparen? WIl Wil toch wel echt onder de 200 blijven. Je moet wel bedenken dat ik dan al een combinatie van ¤350 heb zonder ook maar iets te kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het kan om te starten... maar wat Tele zegt, iets doorsparen en iets beters kopen, dat motiveert veel meer.
Inderdaad en voor je het weet heb je er een stuk of 3 aan je muur hangenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het kan om te starten... maar wat Tele zegt, iets doorsparen en iets beters kopen, dat motiveert veel meer.
hier ook hoor, en dan hopen dat het lekker speelt, speelt het lekker is ie voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n eerste selectie voor welke gitaar ik koop gaat duidelijk uit op de looks![]()
Typo...quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en voor je het weet heb je er een stuk of 30 aan je muur hangen
Je moet altijd zaaien voordat je kan oogstenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is IETS doorsparen? WIl Wil toch wel echt onder de 200 blijven. Je moet wel bedenken dat ik dan al een combinatie van ¤350 heb zonder ook maar iets te kunnen.
EDIT: ik moet wel ABN blijven, hè![]()
Maar ik speel nooit Rammstein, dus dat scheeltquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zelfs Rammstein speelt akoestisch joh.
En twee op de standaard voor je halfstack die onder je gitaren staat...quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en voor je het weet heb je er een stuk of 3 aan je muur hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |