Ik kan nog meer verklaringen bedenken, maar ik ben netjes, dus zal dat hier maar niet hardop typen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero vrienden hebben t me eens geprobeerd uit te leggen. Een homo die duidelijk homo is en dus anders en vreemd. Maar wel eentje die meelokt over voetbal, bier en festivals. Vertrouwd en toch spannenddat was hun verklaring. Maar dat merkte ik zaterdag dus ook wel weer
Zal wel iets met Slet zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog meer verklaringen bedenken, maar ik ben netjes, dus zal dat hier maar niet hardop typen.
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. volgens mij ken ik ook wel ergens een verdwaalde hetero man
hhmmz..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijk
Echt wel, alleen wat stillerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijk
en daarbij, vrouwen vinden het nog veel erger... maar maar maar, ik moet nog 4 kinderen baren, welke man gaat mij dan bevruchten.. Al die problemen hebben jullie heul nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel, alleen wat stiller
En het gaat er ook nog om: ben je single als je 30 wordt of bezet?
De eerste vind 't veelal erger dan de tweede
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarbij, vrouwen vinden het nog veel erger... maar maar maar, ik moet nog 4 kinderen baren, welke man gaat mij dan bevruchten.. Al die problemen hebben jullie heul niet
Waar is dat nu weer op gebaseerd?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!
dan wordt het hoogste tijd dat je jezelf weer "boi" gaat noemen, en in elk profiel aangeeft " reageren allen als je niet ouder dan 21 bent"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!
Maar DIE slaat nog wel eens wat aan de haak ipv alleen maar vleesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dan wordt het hoogste tijd dat je jezelf weer "boi" gaat noemen, en in elk profiel aangeeft " reageren allen als je niet ouder dan 21 bent"
beetje zoals Nathan.
Ja nou dat gaat dus ook niet meer. Dat is het probleem Snuit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is dat nu weer op gebaseerd?!
enneeeh.. 55.. zie dan nog maar een leuk broekie van 25 aan de haak te slaan.. sterkte!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar DIE slaat nog wel eens wat aan de haak ipv alleen maar vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |