Nu al? Je moet nog acht-en-een-half-uur wachten.quote:
Bitch please. No competition! He's straightquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Dosadi het volgende:
Alleen al om deze strijd zou ik een dagje homo willen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please. No competition! He's straight
Maar we zullen zien, meestal komt ie zo na half 10 ergens binnenvallen
Ik moet ook werken dus dat scheeltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu al? Je moet nog acht-en-een-half-uur wachten.
Ja weet je wat het allemaal kost om een stel hongerige wolven te ontvangenquote:
O ja, Steve en Erik, de wolvenwelpies!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet je wat het allemaal kost om een stel hongerige wolven te ontvangen
En dan vergeet je Vlarp nog... de dorstige wolfquote:
Hier heb je de fakkel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen al om deze strijd zou ik een dagje homo willen zijn
Hoiquote:
Voor Steve kun je een mini pizza bestellen hoor. Die eet ie nog maar half opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet je wat het allemaal kost om een stel hongerige wolven te ontvangen
Wat een originele smoesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik kwam ff kijken of Anouk hier verstopt zat
Ellenquote:
Verstand van mooie mannen? Nee niet echt. Hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen
Jij hebt ook vast verstand van mooie mannen
Dat is onderdeel van je transformatieproces van hetero naar homo... dus ga er maar vast over nadenkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Verstand van mooie mannen? Nee niet echt. Hoezo?
Je vindt die aandacht maar wat leuk.. anders kwam je hier nietquote:
Arme jongen...quote:
Truequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vindt die aandacht maar wat leuk.. anders kwam je hier niet
quote:en je username verraad dat je extra wil benadrukken dat je hetero bent... da's een stukje onzekerheid
Sorry, ik kan je niet goed verstaan...ouderdom hé?quote:
Ik plaag maar hoorquote:
Heb je je gehoorapparaat op het nachtkastje laten liggen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet goed verstaan...ouderdom hé?
Ja op die van Steve.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je je gehoorapparaat op het nachtkastje laten liggen?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan hoor ik de details vanavond wel
Ben benieuwd naar de foto's! Niu ja, van de foto dan. Van de muur. De foto's ken ik al.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Collage vordert gestaag. 40 foto's hangen, nog zo'n 20 te gaan.
Eens kijken of we dat vanavond harder kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |