vind jij niet dat heteromannen die in homokroegen komen bischierig zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja zo wordt het eng! Ik ga wel weer
hoeft niet altijd. IK heb heterovrienden die graag in gayclubs komen. We weten wel hoe we een feestje moeten bouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind jij niet dat heteromannen die in homokroegen komen bischierig zijn?
Is dat "I drove all night" een subtiele verwijzing naar jouw nachtelijke activiteiten? Als in "ik heb een piemel bereden en het was lekker"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef Xiance het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!
I DROVVVEEEEE AAALLLLL NNNIIIGGGHHHHTTTTTT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dat ie parkeerplaats na parkeerplaats afrijdt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat "I drove all night" een subtiele verwijzing naar jouw nachtelijke activiteiten? Als in "ik heb een piemel bereden en het was lekker"
nee, ik ben voorlopig piemel afquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat "I drove all night" een subtiele verwijzing naar jouw nachtelijke activiteiten? Als in "ik heb een piemel bereden en het was lekker"
een feestje?quote:
SOA=Sexueel Overdraagbare Aandachtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
He, Xi, was ik het nét vergeten, dat SOA-gedoe, begin je er zélf weer over!
dat gaat wat lastig omdat Xiance geen auto mag rijdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat ie parkeerplaats na parkeerplaats afrijdt.
geilquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus jij brengt hem?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gaat wat lastig omdat Xiance geen auto mag rijden
wie was dat ook alweer die dat deed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat ie parkeerplaats na parkeerplaats afrijdt.
het verschil is dat ik geen flauwe, en inmiddels al uitgekauwde grapjes maak...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
He, Xi, was ik het nét vergeten, dat SOA-gedoe, begin je er zélf weer over!
Elke nacht een andere routequote:
Hierissieweer/danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer die dat deed?
voor het besturen van een auto is een roze papiertje, en tegenwoordig creditcard model stukje plastic nodigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom mag Xiance geen autorijden, of is dat alleen omdat hij geen rijbewijs heeft, dan mag ik ook geen autorijden, al zie ik dat meer als een niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |