Ja he, maar het zijn toch echt dezelfde 62 (63?) foto's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op 't youtubefilmpje leken het er veel meer
maar leuk hoor
Nou dan kan je helemaal los op 7 aug met pridequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, afspreken met vrienden bedoelde ik.![]()
![]()
ja, ben de gaywereld hier aan het 'verkennen'.lijk net 15 weer.
is er dan nog wel eentje in amsterdam?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, afspreken met vrienden bedoelde ik.![]()
![]()
ja, ben de gaywereld hier aan het 'verkennen'.lijk net 15 weer.
Nice.quote:
ik heb daar niet echt iets mee met die parade. Ik heb het 1 jaar meegemaakt. Was wel aardig al die boten (kon ik weer MayDay en Subrovka zien), maar ik vond die feesten daarna toch beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan kan je helemaal op 7 aug met pride
Valt mee, aangezien ze nu alles sluiten. Tuurlijk, ik ben ook voor progressie, maar dan moet er wel wat voor in de plaats komen. Er zijn leuke tenten bij gekomen. AIR, 8, etc... en gayminded.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is er dan nog wel eentje in amsterdam?
trek maar gemakkelijke schoenen aan, want we willen niet dat je struikelt en dan face down komt te liggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb daar niet echt iets mee met die parade. Ik heb het 1 jaar meegemaakt. Was wel aardig al die boten (kon ik weer MayDay en Subrovka zien), maar ik vond die feesten daarna toch beter.
Zijn wel mooie felle afdrukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he, maar het zijn toch echt dezelfde 62 (63?) foto's.
Vind het wel extra tof dat ik voor nog geen ¤10,- klaar ben uiteindelijk.
jij komt toch straks niet verder dan Club Churchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Valt mee, aangezien ze nu alles sluiten. Tuurlijk, ik ben ook voor progressie, maar dan moet er wel wat voor in de plaats komen. Er zijn leuke tenten bij gekomen. AIR, 8, etc... en gayminded.
Gelukkig niet weer loungetenten..daar zijn er al zoveel van.
Gewoon bij de Kruidvat laten drukken. Ze zijn iets donkerder utigevallen dan dat ik ze eigenlijk dacht te hebben, maar ach.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel mooie felle afdrukken
Speciaal papier?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt toch straks niet verder dan Club Church
ben je niet in de war met HIPS? ik struikel nooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
trek maar gemakkelijke schoenen aan, want we willen niet dat je struikelt en dan face down komt te liggen
What the fuckquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Zo aan het programma te zien, is er veel diversiteit.![]()
Amsterdam Gay Pride 2010 in Church
Saturday 31 July
hoerenbal - Breezersletje edition
Sunday 1 August
twinks sex orgie - only boys until 35
Tuesday 3 August
K!NK - fist & fuck party from 20:00 till midnight
Wednesday 4 August
naked bar - strict naked party from 20:00 till midnight
Thursday 5 August
Blue - jeans party from 22:00 till 03:00
Friday 6 August
Jennifer Hopelezzpresents the Drag Queen Olympics at Westermarkt - 19:00.
(z)onderbroek - underwear / swimwear party from 22:00 till 04:00
Saturday 7 August
perverts - kinky sex and dance party from 22:00 till 08:00
Sunday 8 August
S.O.S. - sex on sunday from 16:00 till 20:00
Make sure to come early. Doors close when full.
en die vliegtuigtrap dan ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je niet in de war met HIPS? ik struikel nooit.
Hah! Eeen fustje bier natuurlijk....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:09 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
What the fuck![]()
Nou doe mij 3 augustus maar, khou wel van 'n fustje!
ik stuur mijn Vierdaagse foto's naar de HEMA en dan maken zij een soort boek ervan. Echt mooi!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon bij de Kruidvat laten drukken. Ze zijn iets donkerder utigevallen dan dat ik ze eigenlijk dacht te hebben, maar ach.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:09 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
What the fuck![]()
Nou doe mij 3 augustus maar, khou wel van 'n fistje!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
Friday 6 August
Jennifer Hopelezzpresents the Drag Queen Olympics at Westermarkt - 19:00.
(z)onderbroek - underwear / swimwear party from 22:00 till 04:00
Jezus, je onthoudt écht alles.quote:
ik kan niet, want dan geef ik zelf mijn eigen fistjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze geven zelfs lessen daarin.wat fout weer!
quote:
ja ik onthou inderdaad alles, zo ook CAVAquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, je onthoudt écht alles.![]()
dat kwam omdat ik valium had genomen en dat was nog niet uitgewerkt. Maar sindsdien neem ik nooit meer dan 1 in als ik ga vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |