abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84520126
Hoi hoi!

Ik ben op zoek naar gratis hosting voor Joomla. De hoster moet dus een MySQL database mogelijkheid hebben.

Op http://www.free-webhosts.com/ vind ik heel veel verschillende gratis hosts die je kan uitfilteren, o.a. ook op databasemogelijkheid enz.

Telkens als ik probeer te registreren bij een gratis hoster loopt het echter altijd wel ergens mank. Ofwel moet je 43 stappen uitvoeren. Ofwel laten ze je weten dat je account binnen 24u geactiveerd zal worden, waarna je er nooit meer iets van hoort enz.

M.a.w. kennen jullie een goede gratis hoster? Ik zou deze willen gebruiken als testdomein waarop ik (opeenvolgend) verschillende websites kan ontwikkelen.
pi_84520472
Gratis hosting :')

Koop liever voor ¤1 tot ¤2,50 per maand gewoon een shared hosting pakket ergens, heb je geen ads en die troep, en een degelijk pakket met degelijke features (zoals MySQL database(s)).
  maandag 26 juli 2010 @ 21:01:55 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_84520701
www.xampp.org
Richt je eigen pc in als webserver en je hebt zoveel gratis ruimte als je maar wil.
So we just called him Fred
pi_84520834
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef SinofEnvy het volgende:
Gratis hosting :')

Koop liever voor ¤1 tot ¤2,50 per maand gewoon een shared hosting pakket ergens, heb je geen ads en die troep, en een degelijk pakket met degelijke features (zoals MySQL database(s)).
Om hier nog iets aan toe te voegen: if it seems too good to be true, it probably is. D.w.z., als je 1 GB aan ruimte krijgt met 50 GB bandwith, een zootje SQL databases, geen ads en zelfs een "gratis TLD" (top-level domain, dus een .com bijvoorbeeld) erbij krijgt, zit er zeer waarschijnlijk een addertje onder het gras.
pi_84521550
Nog een bijkomend vraagje dan.

Is het mogelijk om bij one.com een subdomein aan te maken bvb test.mijnwebsite.be en daar joomla bij te gebruiken? Of kan je bij one.com maar 1 database gebruiken?
pi_84521896
Ik heb zelf toevallig een domein bij one.com, ze hebben prima pakketten (veel voor weinig geld) en prima service, maar ze bieden helaas maar 1 database.

Ik kan PCExtreme.nl aanraden, hoewel lichtelijk duur wel hele goede service, nooit onverwachte downtime meegemaakt in de 5 jaar die ik daar nu zit (dus wel af en toe onderhoud, maar dat gebeurt op tijdstippen waar de meeste zinnige mensen al liggen te slapen), ontzettend veel opties en meerdere databases, database users, etc.
pi_84522590
http://www.antagonist.nl/

Ik heb hier wel goede ervaringen mee gehad, is alleen wel een tijdje geleden. Goede prijs iig (prijzen zijn wel ex btw). Investeer die paar euro in de maand hier gewoon in, heb je geen gezeur en reclame :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')