Hahahquote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik moet nog steeds denken aan dat die kerel over die bosjes heen sprong.
*geritsel*quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
HahahJan heeft soms zijn gekke trekjes
Daarom had ik em gejailbreakedquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mwaa.. iPhone 3g op ios4 is ook als dikke stront door een trechter hoor..
Totaal niet vooruit te branden soms.. Spelletjes die veel ram gebruiken crashen constant enz..
Maar alle andere dingen doen het wel prima, alleen wel traag..
Heim, jij weet vast ook wel hoe je een Touch 8GB kan jailen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom had ik em gejailbreakeddan kon ik met multitasking de overige programma's uitzetten
Als je hem genoeg alcohol voert dan wordt ie heel spraakzaamquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
*geritsel*
Wij kijken om, ligt ie half omver aan de andere kant van 1 meter hoge en 1 meter brede bosjes.
Dat is bij mij net zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je hem genoeg alcohol voert dan wordt ie heel spraakzaamecht geweldig.
Als ik even op yewtube kijk, dan wel jaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Heim, jij weet vast ook wel hoe je een Touch 8GB kan jailen?
Wil je dat even doen en dan een linkje naar mij sturen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik even op yewtube kijk, dan wel ja
Welke generatiequote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je dat even doen en dan een linkje naar mij sturen?
M'n zusje heeft een Touch 8GB gekocht.
Als je multitasking niet aan zet dan worden die automatisch de heletijd afgesloten.. Zijn zat mensen die dat multitasken op de 3gs uit zetten omdat het gewoon een verpauperd systeem is..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom had ik em gejailbreakeddan kon ik met multitasking de overige programma's uitzetten
Ik had bossprefs, daarin zat wel een killswitchquote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je multitasking niet aan zet dan worden die automatisch de heletijd afgesloten.. Zijn zat mensen die dat multitasken op de 3gs uit zetten omdat het gewoon een verpauperd systeem is..
Het idee er achter is goed maar de uitwerking zuigt gewoon..
Geen kill all running apps knop
Geen instellingen welke apps op de achtergrond mogen
Geen instellingen hoe lang een app op de achtergrond mag
Dat klopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
Kevin, jij had de iphone 4 toch niet besteld?
Klopt, maar niet in t systeem van apple..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had bossprefs, daarin zat wel een killswitch
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Maar vrijdag heb ik er weer 1 als het goed is
Wanneer je het programma in de bar onderin ingedrukt houdt, dan komt er toch de optie om hem af te sluiten?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in t systeem van apple..
Vond het toch wel een afknapper de manier waarop het werkte![]()
Agja, volgend jaar onder het mom van multi tasken weer opnieuw uitgevonden.. Meer instellingen en een kill all knop
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Maar vrijdag heb ik er weer 1 als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |