quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Hier blauwe lucht en harstikke zonnig..
Maar ik doe wel gezellig mee, gewoon of het druilerig is.
Ja, we blijven Nederlanders natuurlijk, ongeacht of we al weken stralend blauwe luchten hebben met temperaturen waarbij de mussen van het dak vallen moet er nu even gepiept worden dat het miezert en "maar" 18 graden is.... zo ongeveer wat er gewenst werd toen het in de schaduw 30 graden wasquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Hier blauwe lucht en harstikke zonnig..
Maar ik doe wel gezellig mee, gewoon of het druilerig is.
ik vind het heerlijk dat het even goed afkoelt en nvanochtend toen DK weg ging en het zo hard regende heb ik me lekker nog even omgedraaidquote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we blijven Nederlanders natuurlijk, ongeacht of we al weken stralend blauwe luchten hebben met temperaturen waarbij de mussen van het dak vallen moet er nu even gepiept worden dat het miezert en "maar" 18 graden is.... zo ongeveer wat er gewenst was toen het in de schaduw 30 graden was
Overigens helpt het klagen wel; het zonnetje lijkt een beetje door te breken
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is datquote:
Nice, inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is dat
Je kunt met gemak de weken gaan aftellen voor je vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen mijn werrikraam, het ritme van de deugdzaamheid ...
Van Mönchen-Gladbach naar Eindhoven. Ik ben ook gek op treinenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Nice, inderdaad.
Van waar naar waar ging de reis?
Ik heb gisteren alleen in de Koploper gezeten.
Coolquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van Mönchen-Gladbach naar Eindhoven. Ik ben ook gek op treinen
Pak een keer de Thalys naar Parijs, die vind ik nogquote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is dat
Thalys heb ik nog nooit gedaan nee, wordt tijdquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak een keer de Thalys naar Parijs, die vind ik nog![]()
![]()
erder dan de ICE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |