ik wil er wel om vechtenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Sugar Lee Hooperquote:
Overschot aan hormonen. Kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
Een overdaad aan competitief gedrag hier.
Ik ben slechts nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?quote:
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurtenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik heb geen idee wie HM is gozerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?
er zijn single homo's, maar andersom?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurten
Trek je broek maar uit.quote:
Bisgierig?quote:
Bezette hetero's? Zat!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn single homo's, maar andersom?
ik moet toegeven, hij is mooi gemaaktquote:
Die heb ik op dit moment niet aanquote:
Neen, slechts nieuwsgierigquote:
Oh dat vergemakkelijkt zaken.quote:
Dat hangt waarvoor, denk je niet?quote:
Hier zitten ook mensen met een relatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
Nu zie ik het verschil tussen Singles en [HOMO] niet.
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment niet aan![]()
[..]
Neen, slechts nieuwsgierig
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier zitten ook mensen met een relatie?
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit gaquote:
Naakt is het nieuwe zwart.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit ga
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Maak me gekquote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Da's allemaal maar spelquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.
Believe me, wij weten wel hoe heet het hier is jaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.![]()
En weet je wel hoe heet het hier is?
It's gettin' hot in here (so hot)quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het maar afkleedtquote:
Nee. Maar er was een hek van de dam.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jaja.
Ik snap wel dat mensen het warm krijgen van dit topic. Schaapje. Ben je mak?
Flirten, da's inderdaad spel.quote:
Flirten is leukquote:
Zeg.....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |