Ja, al is dat bij mij onderhand een steeds moeizamer verhaalquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het groeit vanzelf terug, dat weet je hè.
komen de 2 buufjes van vorig jaar ook weer ?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het weer nu wel fijn voor mijn tuintje, maar ik wil wel dat het zaterdag beter weer is, zodat ik met mijn verjaardag buiten kan zitten
Ontluikende inhammen?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, al is dat bij mij onderhand een steeds moeizamer verhaal
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komen de 2 buufjes van vorig jaar ook weer ?
de term tokkiejargon was op die 2 niet van toepassingquote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik zie hier buufjes staan en in singles ging het net over dat dat woord zo tokkiejargon was
ik vind dat juist ballenjargon, maar goed, dat ben ik, ehm de buufjes zijn niet compleet, alleen mijn directe buuf Marij komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik zie hier buufjes staan en in singles ging het net over dat dat woord zo tokkiejargon was
En ik ken dat programma niet eens.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Als collage aan de muur, zonder lijstjes.quote:
Nou het kruipt wel steeds iets verder naar boven jaquote:
[Singles]. Da's net iets als [HOMO]quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En ik ken dat programma niet eens.
welk programma?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En ik ken dat programma niet eens.
des te gemotiveerder ben ik om nu 24 aug wel een middag vrij te nemen em daar 500 roze bloemen te gaan aanbieden tijdens Dolle Dinsdagquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Cor Mennen is weer op oorlogspad
http://www.gk.nl/index.ph(...)d&utm_medium=twitter
*aai*quote:Op maandag 26 juli 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:
O, ik dacht dat het over een programma ging.Faal.
Hij slaat wel een beetje door nu in mijn ogen... dit is gewoon een vrouwengezichtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooie man op Lowlands 2010
Veel mensen zullen dat te vrouwelijk vinden, maar ik houd van androgyne mannen, bijna kunst
[ afbeelding ]
iK VIND MAAR EEN PAAR NUMMERS LEUK EIGENLIJKquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooie man op Lowlands 2010
Veel mensen zullen dat te vrouwelijk vinden, maar ik houd van androgyne mannen, bijna kunst
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |