Mijn eerste gedachte was: Twitterquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
Met bijpassende oorbellen
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
En wie was de hond uitlaten....quote:
quote:
Ja hequote:
Ben ik stiekem ook nogquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor wie? Jezelf? Hmmm... vind het meer iets voor meisjes van 15.
Is toch juist goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vanmorgen ineens 2 kilo lichter
Je voelde je aangesproken ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, http://mens-en-gezondheid(...)liteitssyndroom.html
iedereen die moe of misselijk is hier is zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Je vindt het weer tijd voor een baby?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Ga maar vast klaarliggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het het hoogtijd voor een nieuwe baby.
quote:
van pijn kun je echt doodmoe worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dat zou fijn zijn ja, maar helaas is dat niet zo...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dan heb ik een enorm lange draagtijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen die moe of misselijk is hier is zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |