Mijn eerste gedachte was: Twitterquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
Met bijpassende oorbellen
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
En wie was de hond uitlaten....quote:
quote:
Ja hequote:
Ben ik stiekem ook nogquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor wie? Jezelf? Hmmm... vind het meer iets voor meisjes van 15.
Is toch juist goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vanmorgen ineens 2 kilo lichter
Je voelde je aangesproken ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, http://mens-en-gezondheid(...)liteitssyndroom.html
iedereen die moe of misselijk is hier is zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Je vindt het weer tijd voor een baby?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Ga maar vast klaarliggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het het hoogtijd voor een nieuwe baby.
quote:
van pijn kun je echt doodmoe worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dat zou fijn zijn ja, maar helaas is dat niet zo...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dan heb ik een enorm lange draagtijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen die moe of misselijk is hier is zwanger
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
negen maanden op en negen maanden af he!
dus ik hoef officieel nog 2 maanden niks.
Maar hier komt er geen derde.
Dat ook, maar mijn spieren zijn ook gewoon op doordat ze het altijd zo druk hebben..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
van pijn kun je echt doodmoe worden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt al eens een keizersnede gehad zelfs
Hier is het iig (nog) niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zet in op Levi, als er dan toch een volgende topicbaby moet komen![]()
Of reaal die een keer geluk heeft maar dan meteen zijn zestienjarige bedpartner zwanger pompt.
jij overleeft een tweede kind nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier is het iig (nog) niet de bedoeling.
Da's ook helemaal niet erg. Ik heb vlagen dat ik vreselijk rammel en vlagen dat ik er niet aan moet denken. Ik denk dat het een soort transitiefase isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
Levi heeft last van het ik-heb-nog-zeeen-van-tijd-syndroom en kinderen is zo... zo.. definitief oud enzo. Ik ontken gewoon nog ff dat ik 30+ ben.
Overleven zal ik het wel hoor, ben sinds dat Evi er is enorm gegroeid qua mentale ontwikkeling e.d.. Maar als het net zo'n druk kind is als ik nu ben, dan wordt ik waarschijnlijk echt gekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij overleeft een tweede kind nooit
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
Levi heeft last van het ik-heb-nog-zeeen-van-tijd-syndroom en kinderen is zo... zo.. definitief oud enzo. Ik ontken gewoon nog ff dat ik 40- ben.
Ja ik heb natuurlijk geen idee hoe jouw dagelijks leven er uit ziet. Maar als wat jij hier post een waarheidsgetrouwe reflectie is zou ik er niet aan beginnen. Twee kinderen maken drie keer zoveel herrie en drukte als 1 kindquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Overleven zal ik het wel hoor, ben sinds dat Evi er is enorm gegroeid qua mentale ontwikkeling e.d.. Maar als het net zo'n druk kind is als ik nu ben, dan wordt ik waarschijnlijk echt gek
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb natuurlijk geen idee hoe jouw dagelijks leven er uit ziet. Maar als wat jij hier post een waarheidsgetrouwe reflectie is zou ik er niet aan beginnen. Twee kinderen maken drie keer zoveel herrie en drukte als 1 kind
Kun je nagaan, wij waren met 5.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
twee kinderen kunnen zullen elkaar namelijk pesten, met elkaar vechten en elkaar bijten en meppen![]()
* Stormqueen spreekt uit gebroederlijke ervaring
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je nagaan, wij waren met 5.En dan geen brave lieve kindertjes hè!
![]()
Broer 2 had er bijvoorbeeld een handje van om met broer 3 te gooien als pa en ma van huis waren.
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zet in op Levi, als er dan toch een volgende topicbaby moet komen![]()
Of reaal die een keer geluk heeft maar dan meteen zijn zestienjarige bedpartner zwanger pompt.
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?. En voor de sake of evolution kan ik beter geen kinderen krijgen
.
Wodka, rape, GHB, wanhoop?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?. En voor de sake of evolution kan ik beter geen kinderen krijgen
.
Ik zou nog eerder vanwege liefde/genegenheid een vriendin willen dan puur voor de vleselijke lusten...quote:
Ik had het over het meiskequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder vanwege liefde/genegenheid een vriendin willen dan puur voor de vleselijke lusten...
Doe deze maar eens QFT.
Ik denk dat ik zelfs geen kans heb als ze alles tegelijk pakt/heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |