moet dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
en gullie macht all komme als gullie zin het
in zarza dus
als je me ophaalt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
en gullie macht all komme als gullie zin het
in zarza dus
Als je onder dwang wilt komen, dan mag dat ook.quote:
krijg ik dan wel een keer authentieke paella?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je onder dwang wilt komen, dan mag dat ook.
Vliegen vanaf weeze aub, dan kom ik je ophalen in valladolid.
Als jew wilt vliegen vanaf Eindhoven op madrid, dan kan dat ook.
Neem je vanaf het vliegveld de bus naar salamanca, en dan kom ik je daar op het bus
station ophalen.
kost geen drol. vlieg je de 30ste (8) voor 15 euro met ons mee terug
Ik zag het plaatje en dacht eerst mijn levi, wat heb je gedaan!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Levitation het volgende:
Vrouw van 285 kilo eet zich dood in ziekenhuis
[ afbeelding ]
net goed, als je zo stom bent verdien je niet beterquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Levitation het volgende:
Vrouw van 285 kilo eet zich dood in ziekenhuis
[ afbeelding ]
moet je minder gaan zwemmen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zeggen: het ligt niet aan wat ik eet, er is iets mis met mij, ik word al dik van water
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg ik dan wel een keer authentieke paella?
je maakt nu reclame voor een afwasmiddel?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je maakt nu reclame voor een afwasmiddel?
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij nemen zij de vuile vaat gewoon mee>??
Ik heb nog nooit gzien dat hij gepoetst werd.
Smorgens wel schuimparty op het plein.
adremheid is everysingquote:
hbo'ers he, altijd lang van stofquote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt kortere zinnen, da's niet eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |