quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef themauster het volgende:
Ben in pure verveling de finale van SR 2009 aan het terugkijken
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Saninl het volgende:
Even een enorm verborgen TVP!
Ik luister ook dagelijks naar 3FM, heerlijk gezellige zender!
Ik vind het overigens jammer dat Stenders Eetvermaak ermee ophoudt na deze vrijdag...
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar dat ik het echt enorm jammer vind... Ook alle onderdelen zijn gewoon geniaalquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.
Verder vraag ik me af of de opvolger net zo legendarisch en episch wordt als Stenders Eetvermaak.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar dat ik het echt enorm jammer vind... Ook alle onderdelen zijn gewoon geniaal
Vanmiddag was het weer hilarisch
Met die Wibrabroek om zijn hoofd ff snel de webcam aangezet![]()
Al gaat Rob niet echt stoppen. Hij blijft gewoon te horen op 3FM, maar dan voor Powned op vrijdagmiddag en -avond.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.
Verder vraag ik me af of de opvolger net zo legendarisch en episch wordt als Stenders Eetvermaak.
Haha prachtigquote:Op maandag 26 juli 2010 19:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ze wouden kijken of hij de knoppen kon vinden zonder ze te zien
Ik was het even vergeten.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al gaat Rob niet echt stoppen. Hij blijft gewoon te horen op 3FM, maar dan voor Powned op vrijdagmiddag en -avond.
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra heeft een nieuwe uursluiter hoor
Example - Kickstarts
Echt kudo's hoe je 'm hebt geplugtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengt
Heb je nog meer van zulke platen om te pluggen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengt
quote:
zoiets kom je zelden tegen,quote:Op maandag 26 juli 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke platen om te pluggen?
mwoah, geef mij hun eerste twee albums maar....quote:
Tom cruisequote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
War of the worlds op tv. De film uit 2005 tja... Ik zet dan maar Jeff Wayne op.
kan ze alledrie goed hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, geef mij hun eerste twee albums maar....
Mja, er zijn altijd mensen die 't niet leuk vinden. Daarnaast is het ook wel een beetje een nummer dat je geweldig OF helemaal niks vind.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef hole1988 het volgende:
die negatieve reacties
# @Christie3FM:@michielveenstra Wat mij betreft GEEN kickstart request! NEVER! Kut nummer! een 3
# @Matjuhhh:@michielveenstra @metmichiel Plaat klinkt nergens naar, irritant piepje er tussendoor en die raps zijn vreselijk. Weg ermee. een 2.
quote:Jawel mensen, 3voor12radio wordt vanavond mede mogelijk gemaakt door mijn reservewiel. Vanaf 22u op #3FM
quote:
GMTAquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef alors het volgende:
Ga toch es weg met die Pitbul![]()
![]()
zo ultiem slecht he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |