quote:
Van de dagprogrammering alleen Bartquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel programma's waren er dit weekend eigenlijk met de normale DJ? Niet veel volgens mij...
Tja zomer he morgen tot 12 uur ook alleen maar invallers al kun je morgenochtend 3FM wel omdopen tot NPS FMquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel programma's waren er dit weekend eigenlijk met de normale DJ? Niet veel volgens mij...
Domien ,Sander en Bartquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:39 schreef gerbenp het volgende:
Wat een rare gevoelens heb ik de laatste tijd zeg..
haha puberliefdequote:Op maandag 26 juli 2010 00:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iets metzegt me al genoeg lijkt me..
Eerste keerquote:
Kan er zelfs niet van in slaap komen, errog hè. Zit helemaal in de wolkenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:53 schreef themauster het volgende:
[..]
haha puberliefdedat is lang geleden voor mij zeg en dat te bedenken dat ik inmiddels getrouwd ben
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.quote:
Hij komt van kink fm, belooft wat goeds?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.
hij zit bij kinkquote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.
3FM nacht prog worden zelden tot nooit vermeld.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:32 schreef gerbenp het volgende:
Now playing klopt ook niet. die zegt dat Venema nu giel doet en het is nog geen 6 uur
Gaat binnenkort opgelost worden. Er gaat nu regelmatig wat fout met de sync...quote:Op maandag 26 juli 2010 01:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3FM nacht prog worden zelden tot nooit vermeld.
Dit dus. Heerlijk. Weg met Gielquote:Op maandag 26 juli 2010 07:34 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra in de ochtend. TOF ! eindelijk eens voor 10:00 luisteren naar 3FM.
Goodmorning !
quote:
Giel heeft zijn programma gewoon tot een scenario verheven. Elke dag hetzelfde riedeltje. Ik luister nooit meer radio 's morgens, ik draai zelf wel wat plaatjes. Toch jammer, Veenstra bewijst dat het ook anders kan.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu gewoon ff de super plaat van Stardust draaien
![]()
. Als je ook ziet hoeveel platen Michiel nu al heeft gedraaid.. Precies zoals het imho zou moeten. Weinig gelul, veel muziek. Prima! Voor gelul ga ik wel naar radio 1.
Helemaal niets aan toe te voegenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Giel heeft zijn programma gewoon tot een scenario verheven. Elke dag hetzelfde riedeltje. Ik luister nooit meer radio 's morgens, ik draai zelf wel wat plaatjes. Toch jammer, Veenstra bewijst dat het ook anders kan.
Pope of Dope misschien?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:11 schreef Sirolf het volgende:
Wat zou Michiel dit jaar als dagelijkse afsluitplaat hebben. Weer Kids van Mgmt?
Dat wordt dan een week met heel veel 3FMquote:Op maandag 26 juli 2010 07:42 schreef -Hans- het volgende:
3voor12 trouwens de hele week met Der Rudy! #ergveelzinin
Daar is Uitzending Gemist voor uitgevonden.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat wordt dan een week met heel veel 3FM![]()
![]()
Jammer alleen dat 3 Voor 12 tot 1 uur duurt en Michiel al om 6 uur al begint...
Ja, maar in 3 uur Coen en Sander is niet 7 uur terug te luisterenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is Uitzending Gemist voor uitgevonden.
Je hoeft ze ook niet allebei dan terug te luisteren, want in 3 uur C&S past prima 3 uur 3VOOR12.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar in 3 uur Coen en Sander is niet 7 uur terug te luisteren
Ja het kan niet altijd mooi muziek wezenquote:
True !quote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja het kan niet altijd mooi muziek wezen
HOIquote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Hallo!
Aircoloze dag vandaag, dus ik luister weer met jullie mee als da mag
Stevie en de Stones waren al lekker ieg
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Hallo!
Aircoloze dag vandaag, dus ik luister weer met jullie mee als da mag
Stevie en de Stones waren al lekker ieg
quote:
Wanneer gaat 3FM Deichkind kapotdraaien? Die band heeft hetzelfde karakter als De Jeugd Van Tegenwoordig: hun nummers gaan nergens over maar je geniet ervan...quote:
Die zit alleen maar op de kabel hequote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2bands aan het inspecteren is bij Kink FM. Straks ook de frequenties...
Ik zag honderdtwee punt negentig, even proberen...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zit alleen maar op de kabel he
Geen ether, ik heb maar een stream aangeslagen...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zag honderdtwee punt negentig, even proberen...
Gisteravond nog de bluray London Calling Bruce Live in Hyde Park opgezet. Wat een ge-wel-dig optredenquote:
Jannekje !!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, goeiemiddag!
Na een tijd van veel drukte en afwezigheid, zette ik de radio weer eens aan. En ja, daarbij hoort dit topic he!
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Ja, kheb me echt heel erg goed vermaakt! Hoe ist hier, what dit I miss?
@ alors: Wil je dat echt zien??
Aha die heeft mijn vader laatst ook gekochtquote:Op maandag 26 juli 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond nog de bluray London Calling Bruce Live in Hyde Park opgezet. Wat een ge-wel-dig optreden![]()
![]()
. Inclusief Trapped
, Rosalia (Come Out Tonight)
enz. enz.
Ah, topquote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Ja, kheb me echt heel erg goed vermaakt! Hoe ist hier, what dit I miss?
@ alors: Wil je dat echt zien??
Hooow, wacht ff, toch niet serieus he?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, topKan niet namens de rest spreken, maar volgens mij gaat het wel goed
. Vanochtend de ochtendshow met Veenstra. Was erg geslaagd! AV met Domien en vanavond 3voor12 met Der Rudy. De vriendin van Roel is inmiddels zwanger en borisz gaat Pechtold opvolgen. Dat was het wel zo'n beetje
.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De vriendin van Roel is inmiddels zwanger en borisz gaat Pechtold opvolgen. Dat was het wel zo'n beetje.
Haha ik klets ook maar wat joh, of klopt het wel Roel???quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hooow, wacht ff, toch niet serieus he?
De radio-dingen had ik verder via twitter wel een beetje gevolgd ja
Thanx voor de update!
Nee oké, ik schrok al even.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ik klets ook maar wat joh, of klopt het wel Roel???.
Met zijn zeurderige gezang.quote:
Don't worryquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hooow, wacht ff, toch niet serieus he?
Jepquote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef alors het volgende:
RJ gaat toch ook een week Stenders Eetvermaak presenteren?
Nou idd ja !quote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef henkde_j het volgende:
Die intro is net van een jaren 80 kerstplaat
Staat vast in de Homo 100quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef themauster het volgende:
Ben in pure verveling de finale van SR 2009 aan het terugkijken
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Saninl het volgende:
Even een enorm verborgen TVP!
Ik luister ook dagelijks naar 3FM, heerlijk gezellige zender!
Ik vind het overigens jammer dat Stenders Eetvermaak ermee ophoudt na deze vrijdag...
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar dat ik het echt enorm jammer vind... Ook alle onderdelen zijn gewoon geniaalquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.
Verder vraag ik me af of de opvolger net zo legendarisch en episch wordt als Stenders Eetvermaak.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar dat ik het echt enorm jammer vind... Ook alle onderdelen zijn gewoon geniaal
Vanmiddag was het weer hilarisch
Met die Wibrabroek om zijn hoofd ff snel de webcam aangezet![]()
Al gaat Rob niet echt stoppen. Hij blijft gewoon te horen op 3FM, maar dan voor Powned op vrijdagmiddag en -avond.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stenders wordt oud, logisch dat hij stopt.
Verder vraag ik me af of de opvolger net zo legendarisch en episch wordt als Stenders Eetvermaak.
Haha prachtigquote:Op maandag 26 juli 2010 19:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ze wouden kijken of hij de knoppen kon vinden zonder ze te zien
Ik was het even vergeten.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al gaat Rob niet echt stoppen. Hij blijft gewoon te horen op 3FM, maar dan voor Powned op vrijdagmiddag en -avond.
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra heeft een nieuwe uursluiter hoor
Example - Kickstarts
Echt kudo's hoe je 'm hebt geplugtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengt
Heb je nog meer van zulke platen om te pluggen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat een mailtje allemaal niet teweeg brengt
quote:
zoiets kom je zelden tegen,quote:Op maandag 26 juli 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke platen om te pluggen?
mwoah, geef mij hun eerste twee albums maar....quote:
Tom cruisequote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
War of the worlds op tv. De film uit 2005 tja... Ik zet dan maar Jeff Wayne op.
kan ze alledrie goed hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, geef mij hun eerste twee albums maar....
Mja, er zijn altijd mensen die 't niet leuk vinden. Daarnaast is het ook wel een beetje een nummer dat je geweldig OF helemaal niks vind.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef hole1988 het volgende:
die negatieve reacties
# @Christie3FM:@michielveenstra Wat mij betreft GEEN kickstart request! NEVER! Kut nummer! een 3
# @Matjuhhh:@michielveenstra @metmichiel Plaat klinkt nergens naar, irritant piepje er tussendoor en die raps zijn vreselijk. Weg ermee. een 2.
quote:Jawel mensen, 3voor12radio wordt vanavond mede mogelijk gemaakt door mijn reservewiel. Vanaf 22u op #3FM
quote:
GMTAquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef alors het volgende:
Ga toch es weg met die Pitbul![]()
![]()
zo ultiem slecht he
ruk iddquote:
mensne met veel hersens denken hetzelfdequote:
oja, tuurlijk... al die afkortingen ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
mensne met veel hersens denken hetzelfde
ofzo
Great minds think alikequote:
quote:
Hans hoort muziek die helemaal niet gedraaid wordquote:
Dit weet bijna niemand, maar Hans heeft nogal wat LSD gebruikt in zijn wilde tijd en zo af en toe heeft ie daardoor flashbacks.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
Hans hoort muziek die helemaal niet gedraaid word
Sommige mensen horen stemmen in hun hoofd, Hans hoort muziekquote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit weet bijna niemand, maar Hans heeft nogal wat LSD gebruikt in zijn wilde tijd en zo af en toe heeft ie daardoor flashbacks.
Hoorde Michiel er over praten en moest daar toch ff op reagerenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
Hans hoort muziek die helemaal niet gedraaid word
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit weet bijna niemand, maar Hans heeft nogal wat LSD gebruikt in zijn wilde tijd en zo af en toe heeft ie daardoor flashbacks.
En vergeet ook Gaslight Anthem niet!!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Psssssssst Michiel.. de nieuwe Gorillaz schijnt leuk te zijn. Kunt u die een keer draaien?
dat kan iequote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Psssssssst Michiel.. de nieuwe Gorillaz schijnt leuk te zijn. Kunt u die een keer draaien?
doorweekt komt ie de kamer inrennenquote:
Jaja, snel de korte broek aan en rennen richting de radio om dat ding snoeihard te zetten. Wat een vrolijkheidquote:
Plasje water hieroquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja, snel de korte broek aan en rennen richting de radio om dat ding snoeihard te zetten. Wat een vrolijkheid
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Gem !Lekker hoor
Eigenlijk had de plaat van de Gorillaz iets eerder moeten uitkomen.. Maar goed, zelfs bij dit soort weer is 'ie erg lekker.
Ik heb de vinyl single ook, maar die lag niet op m'n bureauquote:
Echt te gek hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de vinyl single ook, maar die lag niet op m'n bureau![]()
Gewonnen bij, jawel, MetMichiel!
Japanse Mix en Water hierquote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Als deze lijn qua goede muziek de komende uren wordt doorgetrokken dan is de neiging om een biertje + kaas en mosterd erbij te halen wel erg groot. 't lijkt wel vrijdag
Super, Veenstra is ook om wat betreft de Gorillaz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |