Wat een vriendelijke jonge vrouw ben jij ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal een goed woordje voor je doen in mijn afscheidsspeech.
Ja dat waren nog eens tijden hea. Waarom niet meer?quote:
Nee, ik had Yvonne op de verkeerde manier gebeft. Dus toen was ze boos en zette ze me per direct op zwart.quote:
Haar borsten hebben eerder de vorm van appeltjes.quote:
Volgens mij is er geen goeie manier om die dikke pad te beffenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik had Yvonne op de verkeerde manier gebeft. Dus toen was ze boos en zette ze me per direct op zwart.
Wel behoorlijk dikke appeltjes dan. +quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haar borsten hebben eerder de vorm van appeltjes.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die dikke pad te beffen
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Yvonne is geen dikke pad. Ze is enkel voluptueus.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die voluptueuze pad te beffenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yvonne is geen dikke pad. Ze is enkel voluptueus.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die voluptueuze pad te beffen
Geen idee, ik gebruik de enige toffe layout, de oude oude zwart/geel/wittequote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:
uhm Vosss is dit nieuw bij jouw![]()
[ afbeelding ]
zoniet dan moet je maar even met een voluptueuze pad praten
OK ik wil niet meer met je naar een hotel als je die layout gebruiktquote:
't Is maar net wat je gewend bent. Toen ik me registreerde op FOK! was dit nou eenmaal de standaard layout.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:25 schreef vosss het volgende:
[..]
OK ik wil niet meer met je naar een hotel als je die layout gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |