Op dat van jou wel hahahaha.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef Fiepoo het volgende:
ik geloof ook niet dat fok op zijn gebrabbel zit te wachten
d'r valt niks aan te snappen want het klopt niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Fiepoo het volgende:
op dat van jou al helemaal nietals je 3 pagina's nodig hebt om iemand te snappen......
U zegt? Ga lekker elders lezen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je domme bek nou 's dichtHet begint echt pijnlijk te worden nu
peterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Schijnt vannacht anders wel gezellig te zijn geweest?
http://www.ustream.tv/recorded/8613321
Nein! Ik ga dit topic volbaggeren met zinloze reacties op jouw domme posts zodat we in RLS geen last meer van jullie soort hebbenquote:
Of mag Yvonne ook nog een keer bij je op schoot? Man hahaha geil niet zo op een adminquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein! Ik ga dit topic volbaggeren met zinloze reacties op jouw domme posts zodat we in RLS geen last meer van jullie soort hebben
D'r valt niks aan te kloppen want het snapt niet, in dit gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
d'r valt niks aan te snappen want het klopt niet.
WAT!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of mag Yvonne ook nog een keer bij je op schoot? Man hahaha geil niet zo op een admin
studio vlemmix, je weet wel van Johan Vlemmix.quote:
hmmm.... dat was sarcastisch hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
studio vlemmix, je weet wel van Johan Vlemmix.
Je reactie zegt al genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT!?
Mooi, jij bent écht de weg kwijt in je hoofd of niet?
quote:
Yvonne, had het al geprobeerd voor Opaatje, hij staat hier als John100 en had ff zijn wwoord gehad maar hij kan niet reageren enzo in de topic`s. heel vreemd, misschien kan jij kijken wat het is, Opaatje wil wel reageren op sommige maar helaas kan niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?
Misschien omdat usernaam "opaatje" al bezet is? En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |