abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2010 @ 16:47:19 #1
46080 rew-
Ondertitel
pi_84471443
Mijn vriendin en ik zitten erg te twijfelen om in plaats van een week naar Kreta een last minute te boeken. Nou heb ik dat nooit gedaan, zij ook niet en ik ken verder ook weinig mensen die wel eens een last minute gepakt hebben.

Hoe werkt zoiets? Je moet met ingepakte koffer en al naar Schiphol toe, en dan? Wat zijn de gebruikelijkste bestemmingen? Heb je nog wat te kiezen? Hoeveel geld scheelt het?

Zou het bijvoorbeeld ook wel heel tof vinden om naar een of ander zuid amerikaans land te gaan voor de helft van het geld ofzo, maar ik heb zo'n idee dat dat een beetje een extreme korting is. Maar ik weet het ook niet!

Zowieso zou ik het cool vinden als iemand hier zijn/haar ervaring met een last-minute reis neer zou kunnen zetten, hoe boekte je dat, wat waren je mogelijkheden, wat heb je bespaard, hoe lang ben je geweest, zat er al hotel bij etc.! Ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen!
pi_84471705
Volgens mij online boeken, voor veel internationale reizen is de minimale eis dat je drie dagen van te voren boekt. Ik denk binnen Europa nog wel met een dag kan.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:58:47 #3
46080 rew-
Ondertitel
pi_84471814
Dus niet met tas naar schiphol en daar boeken? En weet je ook iets over de kosten, hoeveel procent er ongeveer af gaat ten opzichte van de oorspronkelijke prijs?
pi_84475189
Hele last-minute principe bestaat niet meer met vluchten. Je zou naar Kreta gaan? Enige waar ik nog last-minute-varianten tegenkom is voor Griekenland waar je voor 250 euro ofzo all-in gaat.
pi_84475313
Last minute op schiphol

En bedenk dat je de terugreis wel gewoon het volle pond gaat kosten vaak.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')