Givenchi en dan een man? Don't think so.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Vul even je geslacht in, dan weet ik wat dit bericht waard is
Kan een homo zijn hequote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Givenchi en dan een man? Don't think so.
Tot slot. Maar ik zie niet in wat er mis is met 'ten slotte'.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef Givenchi3 het volgende:
Nog een vraagje. Het schijnt dat ik hier beter niet het woord ´´ ten slotte ´´ moet gebruiken. Wat vinden jullie en wat kan ik eventueel beter gebruiken:
Ten slotte is er ook nog de groep passanten. Dit is een interessante groep omdat je er nog alle kanten mee op kunt. Er wordt weinig waarde voor geleverd en er komt ook weinig waarde van de klanten terug. In het groeimodel van Ansoff zal worden beschreven hoe er in de toekomst met deze klanten zal worden omgegaan.
Bovendien misschien? Ik weet niet of dat past in de context?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef Givenchi3 het volgende:
Nog een vraagje. Het schijnt dat ik hier beter niet het woord ´´ ten slotte ´´ moet gebruiken. Wat vinden jullie en wat kan ik eventueel beter gebruiken:
Ten slotte is er ook nog de groep passanten. Dit is een interessante groep omdat je er nog alle kanten mee op kunt. Er wordt weinig waarde voor geleverd en er komt ook weinig waarde van de klanten terug. In het groeimodel van Ansoff zal worden beschreven hoe er in de toekomst met deze klanten zal worden omgegaan.
Ja ik weet het ook niet, maargoed ik heb het van een taal nerd.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Tot slot. Maar ik zie niet in wat er mis is met 'ten slotte'.
Nah het is een opsomming van een aantal klantengroepen en de bijpassende behandeling. Deze groep behandel ik als laatste, waarna ik direct doorga naar de volgende paragraafquote:Op zondag 25 juli 2010 16:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Bovendien misschien? Ik weet niet of dat past in de context?
Daarnaast...? En dan is er ook nog...?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef Givenchi3 het volgende:
Die laatste zin loopt niet echt lekker, zou dit er van maken:quote:Op zondag 25 juli 2010 16:59 schreef Givenchi3 het volgende:
Voor de liefhebber, ik heb weer iets. Dit schijnt ook weer niet goed te zijn:
In het algemeen zitten klanten niet zo te wachten op bepaalde added value. Veel klanten vinden het gewoon belangrijk dat de afgesproken kwaliteit wordt geleverd, want dat is tegenwoordig al bijzonder. Dat gemaakte afspraken worden nagekomen en dat men kan bouwen op elkaar.
Thnx dit klinkt al stukken beterquote:Op zondag 25 juli 2010 17:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Die laatste zin loopt niet echt lekker, zou dit er van maken:
Veel klanten vinden het belangrijk dat de afgesproken kwaliteit wordt geleverd, omdat het tegenwoordig al bijzonder is dat gemaakte afspraken worden nagekomen en dat <alternatief hier>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |