abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84536620
Ik spreek mijzelf tegen want...?

Wat betreft je opmerking over meerdere foto's:
Laat dat nou precies zijn waarover ik in "onderhandeling" ben. Alleen dan niet perse serie gerelateerd, maar persoon gerelateerd. En verder blijf ik erbij deze discussie niet met de leden te willen voeren, aangezien dat simpelweg niet opschiet. Vandaar dat ik het aan een mod overlaat.

Verder doe je nu een beetje overkomen alsof ik mezelf hier beter vind dan de rest en dat dat dan de reden zou zijn dat ik persoonlijke topics wil, maar dan zit je er naast. Als ik zo overtuigd was van de hoge kwaliteit van mijn eigen werk, waarom pas ik het dan nog meerdere keren aan? Ik sta juist heel erg open voor verbetering, en hoor graag wat er beter kan/moet. Dit soort gericht commentaar is lastig te krijgen op een foto die wordt vergezeld met 100 andere foto's van andere mensen, niet?

Maargoed...bedankt voor het verpesten van mijn topic; en voor het aandacht vestigen op totaal andere dingen dan waar het eigenlijk om gaat: de foto('s).
Misschien een idee om je commentaar anders dan op de foto, via een pm met mij te delen?

PS: Mijn flickr account is niet public omdat er nog geen foto's in staan. Net een profiel aangemaakt daar, moet er nog wat mee doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door very op 27-07-2010 08:43:40 ]
People assume too much.
pi_84539139
Hee Very wat leuk dat je je foto's met ons wilt delen. Volgens mij is het de bedoeling dat je op een forum elkaar een beetje verder helpt en normaal doet, net als in het echte leven. Niet zo arrogant doet en de structuur van een subforum wilt wijzigen voor je middelmatige foto's, misschien krijg je dan het commentaar dat je wilt.
Plaats je foto's gewoon in de topics die er zijn en als je een testcase heb die uit meer dan 1 foto ( :') ) bestaat open je er een topic voor, net als alle anderen.

Je eerste foto is niet echt wat ik hoopte te zien met zo'n titel. De 2e is al wat leuker, al denk ik dat je foto achteraf aanpassen/photoshoppen duidt op weinig creativiteit.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 juli 2010 @ 10:31:09 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84539252
En nu weer de aandacht op de foto aub. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84539524
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Mute_Me het volgende:
Hee Very wat leuk dat je je foto's met ons wilt delen. Volgens mij is het de bedoeling dat je op een forum elkaar een beetje verder helpt en normaal doet, net als in het echte leven. Niet zo arrogant doet en de structuur van een subforum wilt wijzigen voor je middelmatige foto's, misschien krijg je dan het commentaar dat je wilt.
Plaats je foto's gewoon in de topics die er zijn en als je een testcase heb die uit meer dan 1 foto ( :') ) bestaat open je er een topic voor, net als alle anderen.

Je eerste foto is niet echt wat ik hoopte te zien met zo'n titel. De 2e is al wat leuker, al denk ik dat je foto achteraf aanpassen/photoshoppen duidt op weinig creativiteit.
Kan iedereen gewoon even ophouden over de manier waarop ik het topic voer? Daar zijn mods voor!
Reageer liever op de foto of reageer gewoon helemaal niet.
Tering hey!

En dat een foto achteraf aanpassen duidt op weinig creativiteit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb.
Ook vraag ik me af wat je dan had verwacht met zo'n titel 8)7

@Netsplitter: Thanks ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 27-07-2010 10:46:32 ]
People assume too much.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:16:35 #30
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84551598
Mag ik je dan wel vragen om de oorspronkelijke fotos terug te zetten, zodat iedereen kan zien wat er mee gebeurt, hoe de foto 'groeit' naar het eindproduct? Dat is nu totaal ondoorzichtig namelijk. :)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_84552189
Dat is een goed idee.
Zal vanavond, als ik niet te laat thuis ben, even de verschillende stadia toevoegen.
People assume too much.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:21:14 #32
80089 kres
Komt goed...
pi_84559205
Idee is wel leuk maar aan de andere kant heb ik altijd zo mijn bedenkingen als iemand een foto zo hevig verbouwd.

Hoe het op mij overkomt is dat je beter bent in fotoshoppen dan in fotograferen..

Het spijt me echt maar ik vind dit meer een "kijk wat ik allemaal kan met PS" topic..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_84570943
Nouja...daar is op zich ook niks mis mee...ik ben ook pas een maand bezig met fotografie, en al bijna 10 jaar met photoshop...dus niet zo gek ook.
People assume too much.
  woensdag 28 juli 2010 @ 01:52:31 #34
35662 Heintje
Gears of War.
pi_84575727
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef very het volgende:
Nouja...daar is op zich ook niks mis mee...ik ben ook pas een maand bezig met fotografie, en al bijna 10 jaar met photoshop...dus niet zo gek ook.
Als je beter wil worden in fotografie zul je photoshop met rust moeten laten. Probeer de creativiteit uit je camera te halen, niet uit PS.

Bovenstaande foto is een leuk idee, maar hij spreekt me niet echt aan. Hij lijkt niet te kloppen. Als ik ergens een gasmasker op zou moeten dan zou ik er niet zo rustig bij staan denk ik. Wat meer angst uitstralen zou je foto goed doen. Al is dat denk ik best moeilijk met een gasmasker op.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_84582747
Hoi Heintje,

Ik ben het met je eens dat mijn foto's zelf kwalitatief beter moeten worden, en niet alleen mijn nabewerking skills.
Photoshop helpt mij nu mijn foto's beter te maken, maar tijdens het photoshoppen ontdek ik bijvoorbeeld wel ook waar ik bij mijn volgende foto's op moet letten.

Verder denk ik niet dat (extreme) nabewerking afdoet aan creativiteit. Neem bijvoorbeeld Koen de Muynck. Dit soort fotograven zijn een grote inspiratiebron voor mij.

Het is misschien een heel ander genre dan puur mooie foto's maken, maar dat is iets waar ik voor kies, omdat ik dat tof vind. Ik ga uiteraard proberen het fotografeer gedeelte an sich ook sterk te verbeteren, maar nabewerken zal ik blijven doen.

Wat betreft je reactie op de foto...het doel is niet om angst uitstralen.
Het doel is: Iemand weergeven die al langere tijd in een nucleare wereld leeft, niet beter weet en gewoon de dingen doet die iedereen in een "normale" wereld ook doet, zoals een dagje naar het strand gaan.

Zoals ik eerder beloofd had hierbij mijn Work In Progress in beeld gebracht:

Excuses aan de mensen met kleine schermen, lage resoluties en traag internet ;)
People assume too much.
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:01:56 #36
35662 Heintje
Gears of War.
pi_84583239
Je photoshop skills zijn erg goed. Maar dingen als bijvoorbeeld een tasje toevoegen zou bij het maken van de foto kunnen.
Die persoon die je weg gehaald hebt had eigenlijk al nooit op de foto mogen komen.

En het gene wat mij bij elke versie stoort is dat riempje, had je dat niet op zijn rug kunnen hangen?

Ik denk dat het voor jou wel goed is om in het vervolg iedere keer gelijk het origineel en de bewerking te posten. Op een foto die zo erg bewerkt is is het moeilijk tips geven om de foto zelf beter te maken.
pi_84583860
True.

Die persoon rechts had er inderdaad niet op gemoeten. Eigenlijk schoot ik deze foto ook helemaal niet met het idee dat ik deze nog zou gebruiken. Dit was zelfs nog maar een "instellingen checken" foto.
Ik kwam daar om hele andere foto's te maken. Heb ik wel geprobeerd maar is eigenlijk niet echt gelukt.

En dat riempje...tja, ik heb nog geprobeerd die inderdaad op zijn rug te "shoppen", maar dat is me niet gelukt.
Zonde inderdaad...
People assume too much.
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:25:46 #38
35662 Heintje
Gears of War.
pi_84584054
Als je dan beschrijft wat je eigenlijk wilde wat niet gelukt is en een paar probeersels post dan had je topic uit meer foto's bestaan en hadden wij je misschien tips kunnen geven hoe je het wel kan bereiken.

Als je alles goed uitdenkt en iets meer tijd stopt in het maken van de foto's is hier wel een leuke serie van te maken.
pi_84585293
Dat is zeker waar. En je hebt op zich ook gelijk over het posten van de probeersels.
Ik zal er bij mijn volgende topic aan denken ;)

Ook zal ik voortaan wat meer aandacht besteden aan het originele idee en de veranderingen daaraan.
People assume too much.
pi_84615372
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef very het volgende:
Die persoon rechts had er inderdaad niet op gemoeten. Eigenlijk schoot ik deze foto ook helemaal niet met het idee dat ik deze nog zou gebruiken. Dit was zelfs nog maar een "instellingen checken" foto.
Ik kwam daar om hele andere foto's te maken. Heb ik wel geprobeerd maar is eigenlijk niet echt gelukt.
quote:
Wat betreft je reactie op de foto...het doel is niet om angst uitstralen.
Het doel is: Iemand weergeven die al langere tijd in een nucleare wereld leeft, niet beter weet en gewoon de dingen doet die iedereen in een "normale" wereld ook doet, zoals een dagje naar het strand gaan.

hoort dit dan niet in het photoshop forum ofzow :o
.<------ Waarom doet m'n plaatje het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')