abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84469868
Commentaar en kritiek meer dan welkom.

*Edit:
Omdat de nieuwe versie beter is, deze maar gelijk het voordeel van de eerste indruk geven ;)

(De kleuren versie zonder tepel maar mét armen is hier te vinden)

[ Bericht 20% gewijzigd door very op 26-07-2010 00:23:56 ]
People assume too much.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:20:51 #2
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84470658
Die meneer heeft geen tepels :D
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_84470757
Wtf, ik begrijp niks van deze foto.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_84470787
Volgens mij klopt er niets van de schaduwen bij de gebouowen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 25 juli 2010 @ 16:29:13 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84470887
Gaarne voortaan zelf [Testcase] of [Showcase] voor je TT zetten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:33:56 #6
303083 Ladysin
koekieloekie
pi_84471043
k begrijp t concept maar vind t verder niet echt een spannende foto. ook vind ik 1 foto in een testcase(of eigen topic) een beetje raar. je had m ook makkelijk in t portret topic kunnen zetten bijvoorbeeld.
"you gotta preserve the present for those in the future"
pi_84471057
@DuTank:
Klopt...ik vond dat afleiden, dus ik heb besloten de straling ervoor te laten zorgen dat mensen daar geen tepels meer groeien :p

@Tamashii:
Titel helpt ook niet?

@Basp1:
volgens mij is de lichtval wel redelijk hetzelfde toch?

@Netsplitter:
I will ;)
Zou je er in dit geval dan nog Showcase van kunnen maken?
En is er al antwoord op mijn PM?
People assume too much.
pi_84471155
@LadySin: Had gekund...niet gedaan.
En ik wacht nog op antwoord van een mod of ik mijn eigen topics per categorie kan beginnen, zodat het niet 1 foto blijft, maar steeds wordt aangevuld met meer eigen foto's.
People assume too much.
  FOK!fotograaf zondag 25 juli 2010 @ 16:53:14 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_84471642
Very:
Heb je meer dan 1 foto voor deze showcase?
Voor de enkele foto's hebben we namelijk andere topics. Dit zodat de topiclist niet volstroomt met 1 foto-topics.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_84472191
@Xilanthof:
Zie post boven uw post.
Ik ben in onderhandeling met Netsplitter ;)
People assume too much.
pi_84472767
Ook even een zwart-wit variant gemaakt (met nog een paar andere aanpassingen)

*oude zwart wit versie

[ Bericht 10% gewijzigd door very op 25-07-2010 19:33:10 ]
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 25 juli 2010 @ 17:34:45 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84472995
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:10 schreef very het volgende:
@Xilanthof:
Zie post boven uw post.
Ik ben in onderhandeling met Netsplitter ;)
Nou nee hoor. ;)
Je "onderhandeld" met ons allemaal. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84473177
Ja, maar wel via jou ;)
People assume too much.
pi_84473445
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef very het volgende:
@LadySin: Had gekund...niet gedaan.
En ik wacht nog op antwoord van een mod of ik mijn eigen topics per categorie kan beginnen, zodat het niet 1 foto blijft, maar steeds wordt aangevuld met meer eigen foto's.
Wat ik me afvraag: waarom voldoen voor jou de huidige categorietopics niet eigenlijk?

Ik bedoel, moet er écht per se een 'Portretten van Very' topic zijn om een foto als dit in te kunnen posten, en kan het absoluut niet in het huidige portrettentopic? Gaat nogal een volle en onoverzichtelijke boel worden als iedereen hier straks een "Portretten van user X" topic, een "Architectuur van user X" topic, etc. krijgt...

Just my 2 cents.
pi_84473635
Ik zal ook mijn foto's wel in de "verzameltopics" plaatsen, maar ik wil ook gewoon een overzichtelijk topic van mezelf waar dan echt alleen werk van mij in staat.
Dat is ook vooral handig als ik bijvoorbeeld iemand een link stuur, of als ik zelf wat terug wil vinden.

En eerlijk gezegd lijkt het me JUIST overzichtelijker als iedereen zo'n persoonlijk topic heeft.
Onderwerp + Naam = toch duidelijk, of ben ik de enige die dat vind?

Maargoed...deze dicussie is in een ander topic ook al aan de gang, en ik heb maar weinig zin om deze opnieuw te voeren eigenlijk, dus ik laat een mod hier het laatste woord in hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 25-07-2010 18:01:28 ]
People assume too much.
pi_84477549
Heb een nieuwe update gemaakt.
Ik heb zijn arm geamputeerd, zijn huid wat minder smooth gemaakt en wat props op het zand toegevoegd.

Ik denk dat met name de amputatie de foto drastisch veranderd.

[ Bericht 4% gewijzigd door very op 25-07-2010 21:12:33 ]
People assume too much.
  FOK!fotograaf zondag 25 juli 2010 @ 22:11:15 #17
17893 Forno
pi_84484791
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Omniej het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag: waarom voldoen voor jou de huidige categorietopics niet eigenlijk?

Ik bedoel, moet er écht per se een 'Portretten van Very' topic zijn om een foto als dit in te kunnen posten, en kan het absoluut niet in het huidige portrettentopic? Gaat nogal een volle en onoverzichtelijke boel worden als iedereen hier straks een "Portretten van user X" topic, een "Architectuur van user X" topic, etc. krijgt...

Just my 2 cents.
Eens.
Ik maak me er absoluut niet druk om, maar ik vind het ook dubbelop.

Verder mooie pics hoor.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:32:31 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84485654
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:35 schreef very het volgende:
Heb een nieuwe update gemaakt.
Ik heb zijn arm geamputeerd, zijn huid wat minder smooth gemaakt en wat props op het zand toegevoegd.

Ik denk dat met name de amputatie de foto drastisch veranderd.

[ afbeelding ]
Ik vind de foto zo veel beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84492933
De kleurenversie vind ik wel vet geworden eigenlijk; erg nuclear summer gevoel
pi_84523684
Thanks ;)

Ik vind zelf toch echt de zwartwit versie beter, maar dat is persoonlijk.
Wat ik me wel sterk afvraag is of ik de handdoek + tas moet laten zitten of weg moet halen.
People assume too much.
  maandag 26 juli 2010 @ 22:58:52 #21
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84526637
Volgens mij dekt [ Showcase] de lading niet echt, maar is het meer een "Help mij mijn foto anders te kleien"-topic. Wat is je idee? Ik maak een foto, en aan de hand van de input verander ik mijn foto net zo lang tot het een kunstwerk is geworden?

En waar is de kleurenversie gebleven? :?

Edit: ow, wacht... de kleine lettertjes...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_84528252
Kom je hier nu alleen om me te dissen?
People assume too much.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:06:17 #23
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84529503
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef very het volgende:
Kom je hier nu alleen om me te dissen?
:D Daar heb je geen hulp bij nodig, denk ik.

Nee, ik vraag me serieus af wat je idee nou eigenlijk is. Het staat hier boven ook al: één foto kan ook in de andere topics. Showcases hebben meerdere fotos. Het zou ook nog passen in "help me mijn foto te verbeteren". Het hele topic is van alles een beetje, en niks helemaal. Dus nog maar eens:

Wat is je idee?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_84533995
Een topic te hebben gerelateerd aan deze foto waar constructief kritiek en commentaar geleverd kan worden.
Deze kritiek ter harte nemen, de foto daarmee verbeteren, wederom aanbieden ter beoordeling en zodoende inderdaad, zoals in jouw woorden "een kunstwerk" creeëren.

En om dan nog maar eens antwoord te geven op de vraag: waarom niet in een "verzameltopic"?
Omdat daar de foto soms binnen een dag uit het zicht is en wellicht niet de aandacht krijgt die ik erop hoop te vestigen.

*edit:
En ik ben niet de bedenker van titels als [testcase] en [showcase]. Deze worden mij gevraagd te gebruiken.
Misschien dat [testcase] in dit geval logischer is, maar ik dacht in eerste instantie dat mijn foto goed genoeg was om er verder niks meer aan te doen.
Deze gedachte was echter snel weer weg :{

[ Bericht 1% gewijzigd door very op 27-07-2010 02:27:27 ]
People assume too much.
pi_84536175
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 02:19 schreef very het volgende:
Een topic te hebben gerelateerd aan deze foto waar constructief kritiek en commentaar geleverd kan worden.
Deze kritiek ter harte nemen, de foto daarmee verbeteren, wederom aanbieden ter beoordeling en zodoende inderdaad, zoals in jouw woorden "een kunstwerk" creeëren.

(...)

ik dacht in eerste instantie dat mijn foto goed genoeg was om er verder niks meer aan te doen.
Je realiseert je dat je jezelf hier tegenspreekt?

Sorry, maar ik blijf erbij dat één enkele foto gewoon niet in een eigen topic thuishoort. Hoe zeer je ook overtuigd bent van de hoge kwaliteit van je werk. In een testcase of showcase plaats je meerdere foto's van dezelfde serie, in verzameltopics gooi je het losse werk.

En ja, ik weet dat je 'in onderhandeling' bent met de mods, het antwoord van de mods afwacht et cetera enzovoorts, maar we weten allemaal hoe het hier al jaren werkt natuurlijk. Voor een mooi overzicht van je eigen foto's raad ik je aan hier eens een kijkje te nemen. (hoewel het voor iemand die graag al zijn foto's op één overzichtelijk plek showt, toch enigszins vreemd is dat je Flickr-account niet public is...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')