Nou nee hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:10 schreef very het volgende:
@Xilanthof:
Zie post boven uw post.
Ik ben in onderhandeling met Netsplitter
Wat ik me afvraag: waarom voldoen voor jou de huidige categorietopics niet eigenlijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef very het volgende:
@LadySin: Had gekund...niet gedaan.
En ik wacht nog op antwoord van een mod of ik mijn eigen topics per categorie kan beginnen, zodat het niet 1 foto blijft, maar steeds wordt aangevuld met meer eigen foto's.
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: waarom voldoen voor jou de huidige categorietopics niet eigenlijk?
Ik bedoel, moet er écht per se een 'Portretten van Very' topic zijn om een foto als dit in te kunnen posten, en kan het absoluut niet in het huidige portrettentopic? Gaat nogal een volle en onoverzichtelijke boel worden als iedereen hier straks een "Portretten van user X" topic, een "Architectuur van user X" topic, etc. krijgt...
Just my 2 cents.
Ik vind de foto zo veel beter.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:35 schreef very het volgende:
Heb een nieuwe update gemaakt.
Ik heb zijn arm geamputeerd, zijn huid wat minder smooth gemaakt en wat props op het zand toegevoegd.
Ik denk dat met name de amputatie de foto drastisch veranderd.
[ afbeelding ]
quote:
Je realiseert je dat je jezelf hier tegenspreekt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:19 schreef very het volgende:
Een topic te hebben gerelateerd aan deze foto waar constructief kritiek en commentaar geleverd kan worden.
Deze kritiek ter harte nemen, de foto daarmee verbeteren, wederom aanbieden ter beoordeling en zodoende inderdaad, zoals in jouw woorden "een kunstwerk" creeëren.
(...)
ik dacht in eerste instantie dat mijn foto goed genoeg was om er verder niks meer aan te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |