abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84506743
Een film die zo quasi-ingewikkeld is en zo weinig verhaal heeft gezien de 2,5 uur dat de film duurt, is het niet waard om de derde-beste film aller tijden te zijn.

Deze film krijgt daarom van mij een 7,3 op een schaal van 1 tot 10.

En als ik de film niet had begrepen had ik niet het einde al halverwege kunnen voorspellen. Deze film is alleen "zo goed" omdat hij waarschijnlijk op het randje ligt van het voorstellingsvermogen van de gemiddelde bioscoopbezoeker, die daaruit meteen de conclusie trekken dat de film ontzettend ingewikkeld is.
Extremistisch gematigd.
pi_84519720
Wat een gelul hier toch allemaal joh.
Waarom is het voor sommige mensen zo lastig om toe te geven dat het, ook al is het een big budget film, een goed gemaakte film is met een origineel verhaal en goede acteurs?

Alleen al dat een film zoveel discussie oplevert geeft aan hoe goed 'ie is.
pi_84522428
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een gelul hier toch allemaal joh.
Waarom is het voor sommige mensen zo lastig om toe te geven dat het, ook al is het een big budget film, een goed gemaakte film is met een origineel verhaal en goede acteurs?

Alleen al dat een film zoveel discussie oplevert geeft aan hoe goed 'ie is.
sommige mensen doen er gewoon alles aan zich te onttrekken aan de massa, want als je het eens bent met iedereen ben je niet koel :')

dit dus: :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Guus_Geluk op 26-07-2010 21:48:10 ]
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_84522909
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef P8 het volgende:
Een film die zo quasi-ingewikkeld is en zo weinig verhaal heeft gezien de 2,5 uur dat de film duurt, is het niet waard om de derde-beste film aller tijden te zijn.

En als ik de film niet had begrepen had ik niet het einde al halverwege kunnen voorspellen. Deze film is alleen "zo goed" omdat hij waarschijnlijk op het randje ligt van het voorstellingsvermogen van de gemiddelde bioscoopbezoeker, die daaruit meteen de conclusie trekken dat de film ontzettend ingewikkeld is.
Voor mij zit-ie idd ook in die 6,8-7,3 range. Ik zal hem nog wel een keer zien. Zitten ook veel onduidelijkheden (op detail niveau) in het plot nog, geloof ik, die ik in de eerste keer niet zag. Maar verder niet iets bijzonders, en veel dodelijk slaapverwekkende actie.
Wat iemand in het topic in RTV zei; een bank-heist type film idd, ben ik het wel mee eens.
Verder eens met je post.
Ben niet de enige die dit ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 26-07-2010 22:42:34 ]
I´m back.
  maandag 26 juli 2010 @ 21:46:07 #80
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_84522995
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef P8 het volgende:

juist.
pi_84523310
Overigens de superlatieven kan ik me bij Shutter Island ook nog herinneren, paar maanden geleden. Ook een film met Leo DiCaprio en een mindfuck met realiteiten, alleen dan met maar 2 realiteiten.
Inmiddels staat-ie op imdb op 8,0. Wat volgens mij nog steeds geflatteerd is, maar toch zeker realistischer dan de 10'en en hoge 9'ens (inclusief lyriek) die hier op Fok! werden gegeven.
I´m back.
pi_84636652
Ik snap ook nooit dat mensen kunnen zeggen dat een cijfer niet klopt. Een cijfer is juist een middel om te zien wat de gemiddelde mens van een film vindt. En er zullen ALTIJD mensen zijn die het er niet mee eens zijn en dat is ook logisch, maar opmerkingen als "deze film is alleen "zo goed" omdat hij waarschijnlijk op het randje ligt van het voorstellingsvermogen van de gemiddelde bioscoopbezoeker" is echt zulke godsgruwelijke bullshit.
Facts don't care about your feelings
pi_84638200
Terechte klacht.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:37:26 #84
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_84638397
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef gevaarlijke-man het volgende:

[..]

Dus als de meerderheid ergens van overtuigd is, moet je jezelf gaan afvragen of je eigen mening nog klopt? :')
Dat is precies wat ik dus niet zeg, mongool.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:21:06 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85191493
Dit is een zeer terechte klacht!!!!

Fokking lame, beetje met special effects in het rond knallen terwijl de sfeer echt lame is omdat het zo langdradig is :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:48:17 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85192639
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Dit is een zeer terechte klacht!!!!

Fokking lame, beetje met special effects in het rond knallen terwijl de sfeer echt lame is omdat het zo langdradig is :')
Gelukkig mag je volgende week naar The Expendables :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85198591
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gelukkig mag je volgende week naar The Expendables :')
:D.
Fijn dat er bij het maken van films ook wordt gedacht aan Den Eenvoudige Bioscoopbezoeker.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:19:09 #88
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85222626
Genoeg kinderfilms, en ook the Matrix werd door legio niet direct begrepen. Ik blijf Inception (en the matrix ook trouwens) een juweeltje vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85223561
Oh je bedoelt de film inception maar je dacht dat het grappig was om er incestion van te maken? Want dat lijkt op incest?! HAHAHA GOEIEEEEEEEEEE :'( :D
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:47:25 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_85223726
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Oh je bedoelt de film inception maar je dacht dat het grappig was om er incestion van te maken? Want dat lijkt op incest?! HAHAHA GOEIEEEEEEEEEE :'( :D
;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')