Ja.quote:
Dat is dan niks voor mij. Tenenkrommend vind ik dat altijd. Zit ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze constant liedjes zingen
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het wel tof klinken altijdquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan niks voor mij. Tenenkrommend vind ik dat altijd. Zit ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Wel de moeite waard om dan te gaan kijken?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
flash forward heb ik alles van gekeken. Echt zonde dat het gestopt is.
Ik vond het wel de moeite waard, maar de serie is niet af. Volgens mij is het gebaseerd op een boek, dus die ga ik denk ik maar lezen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel de moeite waard om dan te gaan kijken?
De aflevering staat vaak binnen ongeveer 45 minuten wel als torrent op het internet, maar dan heb je ook gelijk in een keer duizenden downloaders waardoor het in het begin niet erg opschietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is stom. Zijn ze daar een beetje snel mee?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het wel de moeite waard, maar de serie is niet af. Volgens mij is het gebaseerd op een boek, dus die ga ik denk ik maar lezen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
"In success, [the show] can go seven years. In less success, it would need to go three years to work. The end game of the show, to be properly done, really requires two full seasons focusing on the end game.”
http://www.spoilersguide.com/flash-forward/how-ends/
Zonde dus.
Ben je niet zo blij met die white men from across the sea?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
RUUUN TO THE HIIIILS RUN FOR YOU LIIIIIIFE
Die wie de wat de huh?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je niet zo blij met die white men from across the sea?
Love Parade??quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
RUUUN TO THE HIIIILS RUN FOR YOU LIIIIIIFE
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is gewoon Iron Maiden en een lekker nummer hoor
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is gewoon Iron Maiden en een lekker nummer hoor
quote:
White man came across the sea
He brought us pain and misery
He killed our tribes, he killed our creed
He took our game for his own need
We fought him hard we fought him well
Out on the plains we gave him hell
But many came too much for Cree
Oh will we ever be set free?
Riding through dustclouds and barren wastes
Galloping hard on the plains
Chasing the redskins back to their holes
Fighting them at their own game
Murder for freedom a stab in the back
Women and children the cowards attack
Run to the hills,
run for your lives.
Run to the hills,
run for your lives.
Er komen geen 1.4 miljoen mensen bij onsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er geen ongelukken zoals de Love parade gebeurd op de LAN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |