Mooi werkquote:
Ik kan geen BBC ontvangenquote:
quote:
Hm, dat is stom. Zijn ze daar een beetje snel mee?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan geen BBC ontvangen. Moet dus wachten op het internet
Morgenochtend of zelfs vanavond alquote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is stom. Zijn ze daar een beetje snel mee?
Nee, want vampierenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
En is er hier iemand die True Blood kijkt?
Ik las dat het van de schrijvers is van Six Feet Under en American Beauty.
Oooh, dat is wel netjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Morgenochtend of zelfs vanavond al
Ja, S1+2 heb ik gezien, S3 moet ik nog aan beginnen, daar zijn ze nu denk ik bij E6 ongeveer, maar ik vind het een toffe seriequote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
En is er hier iemand die True Blood kijkt?
Ik las dat het van de schrijvers is van Six Feet Under en American Beauty.
Oke, ik vertrouw op jouw oordeel. Je kijkt ook House en TopGear, dus 't zit vast goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, S1+2 heb ik gezien, S3 moet ik nog aan beginnen, daar zijn ze nu denk ik bij E6 ongeveer, maar ik vind het een toffe serie
Dat klinkt erg heftig inderdaad... zo erg is het bij ons of onze buren (gelukkig) niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat onze rechterburen nu 3 weken op vakantie zijn.
Ze hebben 3 kinderen van 4, 8 en 10 jaar en met name de jongste loopt vanaf 's ochtends vroeg te janken, te brullen en te krijsen. De oudste 2 spelen dan papa en mama over die jongste wat het allemaal nog erger maakt.
En daarnaast is het bij hen in de tuin altijd een verzameling van allerlei buurtkinderen, met natuurlijk weer een hoop kabaal tot gevolg....
De echte moeder is een echte madam (denkt ze zelf) met een afgrijselijke snerpende stem die volgens mij zelfs op het strand nog op naaldhakken loopt en die loopt dus de hele dag door op die krengen door het huis en de tuin te klossen. Ook zo fijn, terwijl ze d'r koters maar laat aankloten...
Rust in en om huize MM nu, heerlijk...
Kijk jij Dexter?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik vertrouw op jouw oordeel. Je kijkt ook House en TopGear, dus 't zit vast goed.De schrijvers zijn ook goed.
En ik ben Bones namelijk best wel zat.
Ik ben ook bij het begin begonnenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ooit 1 of 2 afleveringen van Dexter gezien... het kon me nog niet bekoren eigenlijk. Ik denk dat je vanaf het begin moet kijken.
Ik vind het wel leuk, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze constant liedjes zingenquote:
Dan vergeten we die naamquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze constant liedjes zingen
Primaquote:
constant liedjes zingen?? Wat moet ik me daarbij voorstellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze constant liedjes zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |