Weet je wat zo mooi is. Ik lees je post en ik krijg al bij het lezen van de titel kippevel en een brok in m'n keel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik met deze en met The Scientist!
Jaquote:
Kippenvelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
D. dat heb ik met deze, beste vriend van mijn broer![]()
Ik heb altijd gezegd als ik vroeg kom te overlijden wil ik dat nummer gedraaid hebben voor mijn knulletjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik van een liedje moet huilen is het van afscheid nemen bestaat niet.Maar dat komt omdat het me aan me papa doet denken.
Damn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
D. dat heb ik met deze, beste vriend van mijn broer![]()
Het is dan ook een ruknummer (nee, niet doordenken) maar de tekst is o zo waarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
.
En OHMIGOD D.Ik wilde eigenlijk nog een post maken met het nummer dat ik het meest haat.
Dat is het nummer van de TT.
Help me ff, van wie was die ook alweer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik van een liedje moet huilen is het van afscheid nemen bestaat niet.Maar dat komt omdat het me aan me papa doet denken.
Marco Borsato toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Help me ff, van wie was die ook alweer?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn.
Heb ik met Fragile (gymleraar van 28 waar alle meisjes van de middelbare op verliefd waren). Soms is 't leven zo oneerlijk godverdegodver.
En dan komt muziek eraan, drukt z'n stempel op de dag en sleept het je er doorheen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ze niet van muziek houden. Harteloze zwijnen.
Ja het enige nummer wat ik wel mooi van hem vindt, maar puur om de tekstquote:
Marco Borsato.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Help me ff, van wie was die ook alweer?
Ik wil deze in ieder geval:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik ooit doodga, dan wordt mijn uitvaart een weekdurende happening waar ik wil dat mensen alle nummer luisteren die ik belangrijk vind voor mijzelf, en alle films die ik belangrijk vind.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
en deze is gewoon 1 van mijn persoonlijke favo's![]()
Deed ik lekker tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dan ook een ruknummer (nee, niet doordenken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |