Waarom vraag je je nu opeens af of je wel een iPad nodig hebt. Je had er toch al eentje uit Amerika laten invliegen ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.
Waarom zou ik hem dan kopen?
Ik heb 'm niet meer, maand thuis gehad maar nee. Maar ik verkeer nu in de Apple zone dus dat zal waarschijnlijk heel raar gevonden worden.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:15 schreef capricia het volgende:
Ik wil eerlijk weten: zijn er mensen die een iPad hebben en teleur gesteld zijn in dat ding?
Ik ben helemaal niet zo'n Apple fan. Heb alleen maar een iPod en iPad thuis.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer, maand thuis gehad maar nee. Maar ik verkeer nu in de Apple zone dus dat zal waarschijnlijk heel raar gevonden worden.
Waarom had je besloten er 1 aan te schaffen? En waarom heb je 'm uiteindelijk weggedaan?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer, maand thuis gehad maar nee. Maar ik verkeer nu in de Apple zone dus dat zal waarschijnlijk heel raar gevonden worden.
We testen op het werk zo'n beetje alle tablets die uitkomen. , die neem je mee naar huis etc.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom had je besloten er 1 aan te schaffen? En waarom heb je 'm uiteindelijk weggedaan?
Hmm oke dat kan. Camera mis ik ook wel. Dat ding leent zich ideaal voor bijv. FaceTime. Maar dat zal Apple wel bewaren voor de iPad 2 zodat iedereen die weer gaat kopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:45 schreef popolon het volgende:
[..]
We testen op het werk zo'n beetje alle tablets die uitkomen. , die neem je mee naar huis etc.
Ik heb geen iTunes account, zal ik ook nooit hebben. Wat is het eerste dat je moet doen als je het ding aanzet? Nou goed, een 'werk'account aangemaakt toen wou ik wat muziek overzetten, films etc. Ook geen succes. Geen multi tasking, 'ingebouwde' batterij, geen camera (skype), geen usb, veel te duur. Nou goed, zoiets.
Leuk apparaat verder maar wel overhyped.
Ik ben bang dat een touchscreen dan niet echt iets is voor jou, ongeacht het OS.quote:Op zondag 25 juli 2010 04:04 schreef knater het volgende:
Ik ben teleurgesteld in het "glossy" scherm, er komen teveel vingerafdrukken op en om nou iedere keer dat ding te poetsen zoek ik ook niet, ben geen glazenwasser
Valt ansich mee, aangezien ik hier minder last van heb bij mn 2g / 3gquote:Op zondag 25 juli 2010 04:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een touchscreen dan niet echt iets is voor jou, ongeacht het OS.
Multitasking is pas overhyped, als term dan. Bovendien ook bijna altijd foutief gebruikt. De iPad kan immers al prima multitasken. Muziek blijft doorspelen op de achtergrond, Safari blijft laden, mail, adresboek en agenda worden gesynchroniseerd... En met push notificaties ben je ook gewoon aan het multitasken.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:59 schreef popolon het volgende:
Multitasking is er al sinds 1974, dat dat nu nog een probleem is .....
Gebash? Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar je ervaringen met de iPad, vooral omdat je anti-Apple bent geloof ik. Iedereen die ik ken en die met zo'n ding heeft gewerkt was er laaiend enthousiast over. Vandaar dat ik wou weten of je uberhaupt wel iets positiefs hebt ervaren met dat ding, of welke apps je hebt geprobeerd bijvoorbeeld.quote:Maar goed, ik geef gewoon even mijn mening zonder te vallen in al dat gebash van ja-nee ok? Als jij je iPad helemaal te gek vindt is dat prima verder.Daar hoef je hem echt niet voor in je reet te duwen. Of was dat de iphone?
Ik ben/was misschien wel de eerste fokker hier met een ipad.![]()
Ik heb volgens mij iets van 40 dollar betaald voor 5 jaarabonnementen. National geographic, ng traveler, readers digest, maxim, men's journal.quote:Op zondag 25 juli 2010 07:48 schreef EvilMarc het volgende:
Athlon, wat betaal voor al die magazine content?
Goede test hebben jullie uitgevoerd dan, bravo...quote:Op zondag 25 juli 2010 03:45 schreef popolon het volgende:
[..]
We testen op het werk zo'n beetje alle tablets die uitkomen. , die neem je mee naar huis etc.
Ik heb geen iTunes account, zal ik ook nooit hebben. Wat is het eerste dat je moet doen als je het ding aanzet? Nou goed, een 'werk'account aangemaakt toen wou ik wat muziek overzetten, films etc. Ook geen succes. Geen multi tasking, 'ingebouwde' batterij, geen camera (skype), geen usb, veel te duur.
Dank je.quote:Op zondag 25 juli 2010 08:11 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Goede test hebben jullie uitgevoerd dan, bravo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |