abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84449118
Game on. Ik zag nog geen wiki, dus matige fipo.
Calmer than you are
pi_84449153
Ben al de hele avond apps aan het testen. Ben erg blij met mijn ipad :)
pi_84449221
Wat doe ik met de iPad?
Shameless crosspost

Voor offline reading maak ik gebruik van mobilerss om googlereaderfeeds binnen te hengelen en te lezen.
Interssante artikelen of pagina's die te lang zijn om te lezen markeer ik met readitlater. Dit markeren kan onder Firefox, maar ook op de iPad via de browsers of mobilerss zelf.

Ik kan dan met de ril-app dan gewoon lezen. Eerst in een magazineoverzicht, en daarna de hele artikel

Strips lees ik met comiczeal

Fullscreen

En Natuurlijk niet vergeten, zinio voor magazines

pi_84449267
Zo heb ik toch geen tijd voor een wiki jongens :( *mee bezig is*
pi_84452175
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.

Waarom zou ik hem dan kopen?
Waarom vraag je je nu opeens af of je wel een iPad nodig hebt. Je had er toch al eentje uit Amerika laten invliegen ofzo?
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 23:33:51 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_84453768
tvp :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_84456924
Hij is nog steeds geweldig, ontdek steeds meer aan het apparaat.

Toch nog eens een keer verder kijken voor magazines, die zou ik ook wel graag op de iPad lezen.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_84456982
Athlon, verklein je plaatjes even ;)
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 02:31:14 #9
236264 crew  capricia
pi_84458481
Hoe kom je aan al die leuke strips? Welke ABO is dat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84458651
Geweldig ding.
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 03:15:12 #11
236264 crew  capricia
pi_84459079
Ik wil eerlijk weten: zijn er mensen die een iPad hebben en teleur gesteld zijn in dat ding?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 25 juli 2010 @ 03:17:02 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84459103
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:15 schreef capricia het volgende:
Ik wil eerlijk weten: zijn er mensen die een iPad hebben en teleur gesteld zijn in dat ding?
Ik heb 'm niet meer, maand thuis gehad maar nee. Maar ik verkeer nu in de Apple zone dus dat zal waarschijnlijk heel raar gevonden worden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 03:30:53 #13
236264 crew  capricia
pi_84459269
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet meer, maand thuis gehad maar nee. Maar ik verkeer nu in de Apple zone dus dat zal waarschijnlijk heel raar gevonden worden.
Ik ben helemaal niet zo'n Apple fan. Heb alleen maar een iPod en iPad thuis.
Maar denk dat ik wel snap wat de bedoelt: wij vragen ons af of zo'n Apple mini een goede media speler zou kunne zijn...
Tis zo mooi spul allemaal. Zo intuïtief. Daar kan MS nog wat van leren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84459297
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarom had je besloten er 1 aan te schaffen? En waarom heb je 'm uiteindelijk weggedaan? :)
  zondag 25 juli 2010 @ 03:45:18 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84459351
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:35 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Waarom had je besloten er 1 aan te schaffen? En waarom heb je 'm uiteindelijk weggedaan? :)
We testen op het werk zo'n beetje alle tablets die uitkomen. , die neem je mee naar huis etc.

Ik heb geen iTunes account, zal ik ook nooit hebben. Wat is het eerste dat je moet doen als je het ding aanzet? Nou goed, een 'werk'account aangemaakt toen wou ik wat muziek overzetten, films etc. Ook geen succes. Geen multi tasking, 'ingebouwde' batterij, geen camera (skype), geen usb, veel te duur. Nou goed, zoiets.

Leuk apparaat verder maar wel overhyped. :)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_84459391
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:45 schreef popolon het volgende:

[..]

We testen op het werk zo'n beetje alle tablets die uitkomen. , die neem je mee naar huis etc.

Ik heb geen iTunes account, zal ik ook nooit hebben. Wat is het eerste dat je moet doen als je het ding aanzet? Nou goed, een 'werk'account aangemaakt toen wou ik wat muziek overzetten, films etc. Ook geen succes. Geen multi tasking, 'ingebouwde' batterij, geen camera (skype), geen usb, veel te duur. Nou goed, zoiets.

Leuk apparaat verder maar wel overhyped. :)
Hmm oke dat kan. Camera mis ik ook wel. Dat ding leent zich ideaal voor bijv. FaceTime. Maar dat zal Apple wel bewaren voor de iPad 2 zodat iedereen die weer gaat kopen.

Verder vraag ik me af waarom je multitasking (wat over 2 maandjes op de iPad komt) en USB zo erg kan missen. Het switchen tussen apps is praktisch instant, push notificaties houden je op de hoogte van achtergrondactiviteit en apps onthouden hun state dus je kan gelijk verder waar je gebleven was.

En, wat vond je wél goed aan dat ding? Of helemaal niks? En welke apps had je geprobeerd?
  zondag 25 juli 2010 @ 03:59:32 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84459424
Multitasking is er al sinds 1974, dat dat nu nog een probleem is .....

Maar goed, ik geef gewoon even mijn mening zonder te vallen in al dat gebash van ja-nee ok? Als jij je iPad helemaal te gek vindt is dat prima verder. :Y Daar hoef je hem echt niet voor in je reet te duwen. Of was dat de iphone? :P

Ik ben/was misschien wel de eerste fokker hier met een ipad. >:)
pi_84459442
Ik ben teleurgesteld in het "glossy" scherm, er komen teveel vingerafdrukken op en om nou iedere keer dat ding te poetsen zoek ik ook niet, ben geen glazenwasser }:|
  zondag 25 juli 2010 @ 04:12:58 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84459476
quote:
Op zondag 25 juli 2010 04:04 schreef knater het volgende:
Ik ben teleurgesteld in het "glossy" scherm, er komen teveel vingerafdrukken op en om nou iedere keer dat ding te poetsen zoek ik ook niet, ben geen glazenwasser }:|
Ik ben bang dat een touchscreen dan niet echt iets is voor jou, ongeacht het OS.
pi_84459486
quote:
Op zondag 25 juli 2010 04:12 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik ben bang dat een touchscreen dan niet echt iets is voor jou, ongeacht het OS.
Valt ansich mee, aangezien ik hier minder last van heb bij mn 2g / 3g

Oh en nog een -puntje :) geen multi-user support maar dat komt hopelijk nog.
pi_84459501
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:59 schreef popolon het volgende:
Multitasking is er al sinds 1974, dat dat nu nog een probleem is .....
Multitasking is pas overhyped, als term dan. Bovendien ook bijna altijd foutief gebruikt. De iPad kan immers al prima multitasken. Muziek blijft doorspelen op de achtergrond, Safari blijft laden, mail, adresboek en agenda worden gesynchroniseerd... En met push notificaties ben je ook gewoon aan het multitasken.

Wat men eigenlijk met multitasking eigenlijk bedoelt, is het laten draaien van third party apps in de achtergrond. En ook al gaat dat prima op computers aangesloten op het stroomnet (desktops) of computers met een redelijk grote accu (notebooks), dat betekent niet dat dat ook opgaat voor mobile devices met een relatief kleine accu (smartphones en tablets). Je moet gewoon rekening houden met de hardwarematige beperkingen van zo'n apparaat. Jezelf wel eens afgevraagd waarom de iPad het letterlijk langer dan 10 uur volhoudt op 1 lading, en concurrenten dat bij lange na niet halen (op een enkeling na misschien)? Omdat Apple daar dus wél rekening houdt.

quote:
Maar goed, ik geef gewoon even mijn mening zonder te vallen in al dat gebash van ja-nee ok? Als jij je iPad helemaal te gek vindt is dat prima verder. :Y Daar hoef je hem echt niet voor in je reet te duwen. Of was dat de iphone? :P

Ik ben/was misschien wel de eerste fokker hier met een ipad. >:)
Gebash? Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar je ervaringen met de iPad, vooral omdat je anti-Apple bent geloof ik. Iedereen die ik ken en die met zo'n ding heeft gewerkt was er laaiend enthousiast over. Vandaar dat ik wou weten of je uberhaupt wel iets positiefs hebt ervaren met dat ding, of welke apps je hebt geprobeerd bijvoorbeeld. :)
pi_84459842
Athlon, wat betaal voor al die magazine content?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_84459879
quote:
Op zondag 25 juli 2010 07:48 schreef EvilMarc het volgende:
Athlon, wat betaal voor al die magazine content?
Ik heb volgens mij iets van 40 dollar betaald voor 5 jaarabonnementen. National geographic, ng traveler, readers digest, maxim, men's journal.
Zinio is gewoon supergoedkoop.
pi_84459883
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb geen iTunes account, zal ik ook nooit hebben. Wat is het eerste dat je moet doen als je het ding aanzet? Nou goed, een 'werk'account aangemaakt toen wou ik wat muziek overzetten, films etc. Ook geen succes. Geen multi tasking, 'ingebouwde' batterij, geen camera (skype), geen usb, veel te duur.
Goede test hebben jullie uitgevoerd dan, bravo...
  zondag 25 juli 2010 @ 09:10:10 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84460083
quote:
Op zondag 25 juli 2010 08:11 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Goede test hebben jullie uitgevoerd dan, bravo...
Dank je. 8-)

De voornaamste reden is dat we patienten een internet survey laten doen. Die moet waterdicht zijn dus zonder dat ze kunnen klooien met de rest van het ding. Still searching.

Is er een app die die alles uitsluit behalve de internetpagina die ik ze wil laten zien? Dat zou pas nuttig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')