Voor jou is er ARPANET.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Als er geen internet is kom ik niet.
Ik blaas het ook niet af hoor, het is mijn meeting nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hehe nee heb je ook gelijk in, maar het is een kleine moeite en ik doe het graag.. vandaar
Nee ik wil internet.quote:
Prima, doei.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Als er geen internet is kom ik niet.
Voor de SC natuurlijk, jij denkt dat er mensen zijn die met elkaar gaan praten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is er in vredesnaam internet nodig op een feest?
ja, of je gaat gewoon hier uit dit topic, das een betere optie.quote:
Ik kan er geeneens antwoord op geven, zo onzinnig is het.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is er in vredesnaam internet nodig op een feest?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan er geeneens antwoord op geven, zo onzinnig is het.
Het is een feest/ meet.
Als je internet wil doe je dat maar met je telefoon, Ipad, Ipod, BB of weet ik veel hoe die dingen allemaal heten.![]()
Of je blijft lekker thuis in je huis![]()
Is ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet zoveel jonger dan vosss.
Hoe is het tegenwoordig met N!oZe en KiD en de rest?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al mijn eerdere meets waren via ander forum en later via DC hub.
Alleen als je een achttienjarige zus meeneemt.quote:
17 is ook gewoon legaal in Nederland hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen als je een achttienjarige zus meeneemt.
Ik denk niet dat ze haar Friesche paardenboer zo snel zal inruilen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Is ze lekker?
Dit biedt perspectieven Schuumert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |