Nee helaas niet anders had ik mooi een prive bioscoopje gehad. Maar 2 rijen voor en 2 rijen achter me en de rij stoelen naast me was wel leeg. Dus ik waande me wel alleen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zat je ook in je eentje in de zaal?
Huur hem dan lekker en kijk de film in je zolderkamertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee helaas niet anders had ik mooi een prive bioscoopje gehad. Maar 2 rijen voor en 2 rijen achter me en de rij stoelen naast me was wel leeg. Dus ik waande me wel alleen.
[edit] ik heb zelfs om die plek gevraagd want ik werd in eerste instantie naast andere mensen gezet maar dat wilde ik niet. Getver mensen... de gruwel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef Skylark. het volgende:
Hij is fucking baas. Iedereen die deze film niet leuk vindt is inferieur en kan ik niet serieus nemen.
Nee want dan heb een te klein beeld. Dat van gruwelmensen neem je toch niet te serieus he, Hoogheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:37 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Huur hem dan lekker en kijk de film in je zolderkamertje
Dat zeg ik verder geeneens. Maar dan nog, het kan een passend einde zijn bij een film. Als je vind dat een ander altijd alles voor je in moet vullen vind ik je wel een beetje hulpeloos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen die en open einde een geniale vondst vinden
ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:41 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder geeneens. Maar dan nog, het kan een passend einde zijn bij een film. Als je vind dat een ander altijd alles voor je in moet vullen vind ik je wel een beetje hulpeloos.
Ik vond het al weinig hout snijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had het niet over jouHet was een algemene opmerking
[Ga niet naar diefilm. Het vraagt teveel inlevingsvermogen en is gewoon fantasie. Ook teveel lawaai.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Flammie het volgende:
Ik vond het echt een waardeloze film. Zeer onrealistisch... deze onzin.. dat kan toch helemaal nooit man??![]()
Goeie post joh. En als iedereen jouw voorbeeld volgt hebben we over een paar jaar helemaal geen films meer. Echt, klasse van je. Jij weet duidelijk waar je mee bezig bentquote:
jha alle 253quote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je nou al je eigen kuttopics kicken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom als je naar Shrek gaat krijg je groene popcorn
wat een kutkickquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |