Je kán ook te ver gaan hoor!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
als Avenhorn als achterwijk van hoorn gerekend mag worden, woon ik ook in hoorn!![]()
t staat wel op t kaartje...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je kán ook te ver gaan hoor!
Avenhorn, dat zijn toch die ellendige stoplichten op de N243?
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
als Avenhorn als achterwijk van hoorn gerekend mag worden, woon ik ook in hoorn!![]()
Maar goed, je bent natuurlijk altijd welkom hoorquote:Avenhorn (dialectische uitspraak ook wel Avehorre) is een dorp in de gemeente Koggenland
Ik ben gisteren heengeweest, vond het saaier dan vorig jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn de Hoornse Stadfeesten een beetje leuk
Ja het was goed geregeld, alleen niet mijn muziek...quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Pollore het volgende:
ik heb me anders met die saaie eentonige kutmuziek zoals jij het noemt hartstikke goed vermaakt. de sfeer was goed voor een keer in hoorn en dat gebeurd al niet te vaak. alleen is het erg lastig de kroeg in te komen als je het feestje afkijkt. verder is er genoeg voor ieder wat wils dus tja ik vermaak me prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel alsof het WFG zwaar achteruit is gegaan na de oprichting van het nieuwe pand.
Eigenlijk is dit een verkapte kick om te zien of er nog meer mensen actief zijn op FOK! die uit (de omgeving van) Hoorn komen
Feitje: "Het kleine café aan de haven" gaat over 't Schippershuis.
Moet je eigenlijk even wachten op het terras weerquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
Zou leuk zijn als we dit topic weer wat leven in kunnen blazen, een meet is in STA natuurlijk ook makkelijk te regelen, gewoon ergens wat drinken in de binnenstad
Eigenlijk wel, zondag dus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk even wachten op het terras weer
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
Zou leuk zijn als we dit topic weer wat leven in kunnen blazen, een meet is in STA natuurlijk ook makkelijk te regelen, gewoon ergens wat drinken in de binnenstad
Heb 'm ook maar even gereekst, wel zo hendig.quote:
Op hoorn.nl kan je toch een hoop info halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb 'm ook maar even gereekst, wel zo hendig.eens kijken of ik van het weekend de OP een beetje op kan knappen, hebben we dat ook weer gehad.
(ik ga even data opvragen van feesten/activiteiten van de gemeente)
Sowieso eerst weer beeldjes die je toch gekocht hebt stuk trappen met Koninginnedagquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb 'm ook maar even gereekst, wel zo hendig.eens kijken of ik van het weekend de OP een beetje op kan knappen, hebben we dat ook weer gehad.
(ik ga even data opvragen van feesten/activiteiten van de gemeente)
Kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op hoorn.nl kan je toch een hoop info halen.
Haha dat sowieso! Dat moet echt overquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Sowieso eerst weer beeldjes die je toch gekocht hebt stuk trappen met Koninginnedag
Zeer zeker tofquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptmaar dat is lang niet alles, ik ken wat mensen die bij de gemeente werken en complete lijsten op kunnen sturen met een zooi meer info, is altijd wel tof!
[..]
Haha dat sowieso! Dat moet echt over
en dat heeft betrekking op... ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Pollore het volgende:
Naar mijn idee heeft het WFG sinds kort een 4de ster gekregen wat een heel behoorlijke prestatie is. Tevens is er nu een chemotherapie centrum erbij wat ook een mooie toevoeging is. Kortom een bacterie die elk ziekenhuis wel eens heeft is niet echt bijzonder.
Ook gehoord.. kan ook niks vindenquote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Gisteravond/vannacht vloog er helicopter over hoorn heen-en-weer. Iemand enig idee waarom? Had dat te maken met de brand bij 'Aanhangerland'?
De gebruikelijke bronnen lijken geen informatie te hebben?
Lijkt me sterk.quote:
Ik hoor om de week helicopters.quote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Gisteravond/vannacht vloog er helicopter over hoorn heen-en-weer. Iemand enig idee waarom? Had dat te maken met de brand bij 'Aanhangerland'?
De gebruikelijke bronnen lijken geen informatie te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |