Welkomquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Pollore het volgende:
Zo even een klein schopje van dit al toch zo interessante topic
Ik meld me hier ook maar als horinees. Live van de grote noord!
Zijn jullie er ook mee eens dat Hoorn 1 van de saaiste steden van noord-holland is? Naast Heerhugowaard en Purmerend uiteraard, alhoewel wij dan weer geen bios hebben, hebben we wel een mooi centrum. Helaas is het met het centrum ook wel alles gezegd. Uitgaan is ruk er is niks voor jongeren en als klap op de vuurpijl moet je voor 1 uur een kroeg in :/
Maja, zoals altijd moet je jezelf een beetje vermaken en met vrienden uiteraard...
Purmerend staat toch wel ver onder Hoorn in mijn lijstje. Heerhugowaard is ook niet echt boeiend wat ik er van ken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Pollore het volgende:
Zo even een klein schopje van dit al toch zo interessante topic
Ik meld me hier ook maar als horinees. Live van de grote noord!
Zijn jullie er ook mee eens dat Hoorn 1 van de saaiste steden van noord-holland is? Naast Heerhugowaard en Purmerend uiteraard, alhoewel wij dan weer geen bios hebben, hebben we wel een mooi centrum. Helaas is het met het centrum ook wel alles gezegd. Uitgaan is ruk er is niks voor jongeren en als klap op de vuurpijl moet je voor 1 uur een kroeg in :/
Maja, zoals altijd moet je jezelf een beetje vermaken en met vrienden uiteraard...
Wat een naar bericht...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Er is een meisje dood gereden bij de nadorst net een uurtje terug of zo.
Wel erg auto mobilist was achteruit gereden :S
Staat ook op camera dus hopelijk word de bestuurder achterhaald.
Achteruit gereden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Er is een meisje dood gereden bij de nadorst net een uurtje terug of zo.
Wel erg auto mobilist was achteruit gereden :S
Staat ook op camera dus hopelijk word de bestuurder achterhaald.
Ja, achteruit over dat meisje heen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Achteruit gereden?
En daarna weggereden?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kom ook uit Hoorn![]()
Nja gebeuren in Amsterdam, maar woon nu in Hoorn
KERSY JWZ!quote:
116-dagen schop!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |