quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook eens gedaan. Ja ik had een geweldige score met het badminton! Iedereen vreesde mij.
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.quote:
"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.
Ik eet iedere dag bij een restaurant, ja. Paella staat vast bij 't merendeel op de kaart, maar ze hebben over het algemeen genoeg keuze om iedere dag iets anders te eten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus jij eet ieder dag spaans?![]()
veel plezier met je paella schotel
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Ryanair!![]()
Van NL naar Londen en weer terug naar NL vanuit Edinburgh. Was totaal 70 euro kwijt! Met alleen handbagage was het trouwens 30 geweest
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hunebedden, stacaravan met badmintonnen. Was erg leuk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:22 schreef probeer het volgende:
[..]
dusseldorf-niederrhein (of hoe je t ook schrijft) -> stockholm
stockholm -> dusseldorf-niederrhein
12 dagen
in totaal hier 51,20
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef ukga het volgende:
De busreis is de voorpret. Vet veel snoep, chips, bacardi en lauw bier en 'keihard' de muziek op een speakertje op AAA baterijen.
tering, jullie fokkers snappen echt niks
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef ukga het volgende:
De busreis is de voorpret. Vet veel snoep, chips, bacardi en lauw bier en 'keihard' de muziek op een speakertje op AAA baterijen.
tering, jullie fokkers snappen echt niks
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je vergeet nog de PSP en de Gameboy.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en een familiepakket condooms om vervolgens met net zoveel ongebruikte condooms mee terug te komen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ze denken allemaal daar wel ´even alle sletjes te gaan neuken´. In werkelijkheid gebeurt er inderdaad helemaal niets dan lomp zogenaamd stoer met elkaar zuipen.![]()
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |