abonnement Unibet Coolblue
pi_84433568
Aanstaande woensdag ga ik naar Schiphol voor een korte vakantie tot zaterdag. We twijfelen nog tussen met de trein gaan of met de auto. Trein is op zich ideaal qua aansluiting, maar heeft ook zijn nadelen. Ik ben dus even aan het kijken waar je uberhaupt kunt parkeren bij Schiphol. Kom oa. uit op www.parkerenschiphol.com , waar allerlei alternatieven op een rij staan.

Heeft iemand tips/goede ervaringen met parkeren bij Schiphol? Moet niet te duur zijn (max. 40 euro oid voor 4 dagen), zo dicht/snel mogelijk bij Schiphol en ook 's avonds rond 22:00-0:00 open/te bereiken zijn (terugvlucht komt rond 22:00 aan, vertraging niet meegerekend). Liefst parkeer ik in die parkeergarages bij de vertrekhal, maar dat zal wel niet bedoeld zijn voor meerdere dagen?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:22:46 #2
311174 FopNegert
Van alle markten thuis.
pi_84433605
parkeren bij schiphol is 5 euro per dag. maar het is wel super handig. je word gewoon met van die leipe karretjes opgehaald enzo zodat je nietveel hoeft te dragen en dat heb je met de trein wel alhoewel die ook dicht bij schiphol stopt
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:24:17 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84433647
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:27:29 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_84433733
Wat zijn de nadelen van de trein dan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_84433754
Vanaf welk station wil je naar Schiphol reizen?

Trein is sowieso ideaal.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:28:55 #6
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84433772
de trein stopt onder schipholplaza. je hoeft alleend e roltrap/lift omhoog en je staat in schipholplaza
pi_84433793
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:28 schreef ukga het volgende:
de trein stopt onder schipholplaza. je hoeft alleend e roltrap/lift omhoog en je staat in schipholplaza

Hogesnelheidstreinen erbij. :P
pi_84434098
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:27 schreef SpecialK het volgende:
Wat zijn de nadelen van de trein dan?

Paar keer eerder vanaf Schiphol teruggereisd 's avond laat in het weekend en een aantal keer dikke vertraging gehad. En onze terugvlucht komt om 22:15 aan en de laatste trein gaat om 23:19. Op zich voldoende tijd, maar als het vliegtuig een uur vertraging heeft kun je niet meer weg. Auto is dan wat flexibeler ;)

Al neig ik nog wel naar de trein hoor. Is al met al goedkoper en makkelijker als alles meezit ;) Ben alleen toch even aan het kijken of de auto geen alternatief is. Rij sowieso liever relaxed in mn eigen auto dan in een trein :Y
pi_84434145
En waar gaat de vliegreis naartoe? Als deze naar Parijs, Londen, Berlijn, Frankfurt o.i.d. gaat, kun je net zo goed helemaal met de hogesnelheidstrein. :P
pi_84434283
Londen :P Maar ga liever vliegen dan met de trein. Alleen kwam Easyjet vanochtend met de mededeling dat onze terugreis een uur later werd, waardoor het allemaal wat krapper wordt en ik daarom de auto ging overwegen.
pi_84434304
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:48 schreef Palomar het volgende:
Londen :P Maar ga liever vliegen dan met de trein. Alleen kwam Easyjet vanochtend met de mededeling dat onze terugreis een uur later werd, waardoor het allemaal wat krapper wordt en ik daarom de auto ging overwegen.

Ha, okey, succes bij de keuze in ieder geval.
pi_84722019
Uiteindelijk toch maar met de trein gegaan, maar pfffff dat ging allemaal wel erg krap. Easyjet had voor het eerst dat ik ermee vlieg dik een uur vertraging en bij aankomst nog 10 minuten om de laatste trein te halen (gehaald, want daar zit ik nu in ;) ). Gelukkig ging de douane wel snel, dat was onze redding...
Volgende keer ga ik wel met de auto als er <3 uur tussen verwachte aankomst en laatste trein zit ;)
pi_84729154
En wegbrengen/ophalen dan? Er is toch vast wel iemand die wilt rijden?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_84729234
Zet je auto ergens in Hoofddorp of zo, en ga met de zuidtangent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')