Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Remlof, 't duurt op z'n hoogst maar vier jaar, daar draait de wereld gewoon om door hoor
quote:Rolling Stones stoppen ermee
van onze redactie
AMSTERDAM - Na vijftig jaar muziek maken vinden de Rolling Stones het mooi geweest. In 2012 gaan de bandleden met pensioen.
Drummer Charlie Watts viert binnenkort zijn zeventigste verjaardag. Ronnie Wood is 63 en Keith Richards en Mick Jagger zijn beiden 66 jaar. "De heren beseffen dat ze een dagje ouder worden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. "Ze willen stoppen op hun hoogtepunt."
De Rolling Stones zijn van plan om met een afscheidstour de hele wereld over te reizen.
De band heeft meer dan 200 miljoen platen verkocht. Grote hits zijn Satisfaction, Paint it Black en Brown Sugar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denemarken is gewoon welvarend gebleven, mensen drinken er nog steeds bier, maak je niet teveel zorgen
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, dat hij vroeg stierf, kun je hem niets meer vertellen hè![]()
En ach, een beetje orgel heeft tegenwoordig een plug voor een koptelefoon
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vertel hem nog steeds dingen en ik denk dat ie luistert, "Papa ik lijk steeds meer op jou"![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ?Ze hebben nog minstens 10 goede jaren in zich
Politiek ìs lullen, zeker in ons polderlandje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Een beetje minder "Politiek" en en een beetje meer; "nicht lullen, fussballen" ! zou dit landje geen kwaad doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Je hebt je aureool, D_K!
Of kijk ik eindelijk goed?
quote:
wtfquote:De overgang van Mounir El Hamdaoui naar Ajax is van de baan. De Amsterdamse club kon geen overeenstemming bereiken met de AZ-spits. De clubs hadden al wel een akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |